hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes-i Reklámfesztivál

Ogilvy & Mather - döntős lett Cannes-ban

Nyilvánosságra hozták a Cannes-i Reklámfesztivál első rövidlistáit, amelyen egy magyar munka szerepel. Az Ogilvy & Mather WWF-nek készített DM-munkája került a legjobbak közé.
hirdetés
Az Ogilvy & Mather „Üres” című direktlevele döntős lett Cannes-ban. A kategórián belül az „egyszerű levél alkategóriában” induló alkotáson kívül két másik magyar nevezés is volt.

A 2002-ben bevezetett direkt kategóriába idén 1689 munkát neveztek be, ebből 185-öt juttatott tovább a harmincfős zsűri, amelynek az elnöke Rory Sutherland, a brit Ogilvy Group elnökhelyettese. A kategóriát tavaly az IDO Brussels ügynökség „Need a job” című munkája nyerte, amit a De TIJD nevű üzleti lapnak készítettek.

Kihirdették a promo, a press, az outdoor és a rádió kategóriák döntőseit is. A közterületi munkák versenyén kilenc hazai alkotás indult, a sajtóhirdetések közé pedig négy munkát neveztek. A rádiószpotok versenyébe mindössze egy reklám érkezett Magyarországról, de ez sem nyerte el a zsűri tetszését.

A legjobb médiamegoldásokat díjazó Media Lion láthatólag nem érdekelte a hazai ügynökséget. Ebben a kategóriában szintén most hirdették ki a döntősöket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés