hirdetés
hirdetés

OMD - a McDonald’s adja a témát a diákoknak

2007-09-07
Az OMD idén is megrendezi az Országos Média Diákversenyt. A versenyen résztvevő gazdasági felsőoktatási intézmények nappali tagozatos hallgatóinak most a McDonald’s brief-jére kell kommunikációs stratégiát kidolgozniuk.
A versenyt hetedik alkalommal rendezik meg, a megmérettetésen gazdasági felsőoktatási intézmények nappali tagozatos hallgatói három fős csapatokban vehetnek részt. A verseny célja, hogy a diákok egy valós piaci probléma megoldásaként - szakmai tudásukat felhasználva -  kommunikációs stratégiát dolgozzanak ki. A verseny feladatát az idén a McDonald’s határozza meg.

A versenykiírás szeptember 10-én teszik majd közzé, a szóbeli döntő és az eredményhirdetés november 30-án lesz. A tárgyi jutalmakon túl a verseny abszolút győztese szabadon választott féléves szakmai gyakorlaton vehet részt.

Az idei esemény támogatói a McDonald’s Promotion, a TV2, az Axel Springer Kiadó, a Sláger Rádió, a Primacom, az Imige Hungária és a Médiainfó.hu.

A versenyt a releváns oktatási intézményekben kihelyezett plakátok és freecardok népszerűsítik. Ezenkívül DM-levél tájékoztatja az oktatókat, és rádiószpot is készült a kampányhoz. A kampány kreatívkoncepcióján nagyrészt az OMD dolgozott külsős grafikusokkal, a freecardot az Imige készítette.

A versenyt - amelyre évről évre közel 20 csapat adja be a pályázatát - 2001-ben indította el a médiaügynökség.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés