Pannon - megújult honlappal
2007. szeptember 27. 10:45
A Pannon másfél évvel a legutóbbi honlapfrissítés után módosított a site megjelenésén. A mobiltársaság nem írt ki külön tendert a feladatokra, hanem az online ügynökségét bízta meg a megújítással.
A Pannon legutóbb tavaly februárban, az arculatváltáskor újította meg honlapját. Dan Titus, marketingkommunikációs igazgató szerint másfél év után aktuálissá vált a site felülvizsgálata. Ennek érdekében egy kutatást végeztek a felhasználók körében, hogy milyen információkat keresnek elsősorban a honlapon, hogyan tájékozódnak, mi az, amit hiányolnak.
A Pannon célja az volt, hogy felhasználóbarát oldal szülessen és rövidüljenek az útvonalak.
A megújulás elsősorban a nyitóoldalt, az egyéni és üzleti ügyfeleknek szóló főoldalt, a készülékajánlót és a színhasználatot érinti. A honlap fejlesztéséért a Pannon online ügynöksége, a Carnation volt felelős.
A Pannon célja az volt, hogy felhasználóbarát oldal szülessen és rövidüljenek az útvonalak.
A megújulás elsősorban a nyitóoldalt, az egyéni és üzleti ügyfeleknek szóló főoldalt, a készülékajánlót és a színhasználatot érinti. A honlap fejlesztéséért a Pannon online ügynöksége, a Carnation volt felelős.
(forrás:
Kreatív Online)