hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - megújult honlappal

A Pannon másfél évvel a legutóbbi honlapfrissítés után módosított a site megjelenésén. A mobiltársaság nem írt ki külön tendert a feladatokra, hanem az online ügynökségét bízta meg a megújítással.
hirdetés
A Pannon legutóbb tavaly februárban, az arculatváltáskor újította meg honlapját. Dan Titus, marketingkommunikációs igazgató szerint másfél év után aktuálissá vált a site felülvizsgálata. Ennek érdekében egy kutatást végeztek a felhasználók körében, hogy milyen információkat keresnek elsősorban a honlapon, hogyan tájékozódnak, mi az, amit hiányolnak.

A Pannon célja az volt, hogy felhasználóbarát oldal szülessen és rövidüljenek az útvonalak.

A megújulás elsősorban a nyitóoldalt, az egyéni és üzleti ügyfeleknek szóló főoldalt, a készülékajánlót és a színhasználatot érinti. A honlap fejlesztéséért a Pannon online ügynöksége, a Carnation volt felelős.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés