hirdetés
hirdetés
hirdetés

Promo Direkt - naptár és bor karácsonyra

A vállalatok több mint egyharmada vásárol karácsonykor nagyobb tételben céges reklámajándékot, és az ajándékozók közül egyre többen költenek százezer forint alatt - derül ki a Promo Direkt felméréséből. A telemarketinges kutatás szerint a tavalyihoz hasonlóan az irodaszerek, írószerek, nyomtatványok és borok a legnépszerűbb céges karácsonyi ajándékok.
hirdetés

A Promo Direkt telemarketinges módszerrel kérdezett meg 1700 olyan vállalatot, amely tavaly vagy tavalyelőtt rendelt reklámajándékot karácsonykor vagy más alkalommal, illetve amelyek az idén szívesen fogadnak ajánlatot reklámajándékos cég részéről.

A felmérés szerint továbbra is a „hagyományos” céges ajándékok a meghatározóak, 32 százalékkal legnépszerűbbek az irodaszerek, az írószerek, a nyomtatványok, a naptárak és a CD-k, ezeket az italok, borok követik 29 százalékkal.

A többi kategória már messze leszakadva következik, a divatcikkek, a trikók, a baseball-sapkák, a sporteszközök mind hét százalék alatt teljesítenek, és csak négy százalék keresett egyedi, exkluzív ajándékokat.

A Promo Direkt szerint a rendelési összeget tekintve érezhető a megszorító intézkedések hatása: a tavalyi eredményekhez képest 22-ről 30 százalékra nőtt a százezer forint alatt költők aránya. Stagnál a százezer és ötszázezer forint között költők aránya, ezt mutatja, hogy a tavalyi 47 százalék idén csak három százalékkal esett vissza, csökkent ugyanakkor a fél- és egymillió forint között költők részesedése 19-ről 12 százalékra.

A felmérés idén a fővárosi és az agglomerációs térség cégeire koncentrált: a válaszadó cégek 71 százaléka budapesti, további 15 százaléka pedig a pest-megyei településeken található, a fennmaradó 14 százalékot a vidéki vállalatok tették ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés