hirdetés
hirdetés
hirdetés

Promo Direkt - válogatós vállalatok

A megszorítások ellenére nem csökkenek jelentősen a céges rendezvényekre fordított költségvetések, a vállalatok továbbra is előnyben részesítik a megbízásonkénti ügynökségválogatást az állandó partneri együttműködésekkel szemben, és egyre nő az internet szerepe a rendezvényszervezés kommunikációjában is – többek között ezeket állítja a Promo Direkt legfrissebb rendezvényszervezői kutatása.
hirdetés
A hatodik éve rendezvényszervezői kutatásokat folytató Promo Direkt idei felmérésében is azt vizsgálta, hogy a félmilliárd forintnál nagyobb árbevételű cégek milyen célcsoportoknak, milyen rendezvényeket - kongresszust, konferenciát, kiállítást, bemutatót, ügyféltalálkozót, promóciós rendezvényt, tréninget, partit - szerveztek, illetve szerveznek az idén, továbbá milyen költségvetéssel és kivel. Az idén több mint 3000 olyan vállalatot kerestek meg, melyet az elmúlt években nem hívtak fel a felmérés kapcsán.

Az idén – hasonlóan az utóbbi évek tendenciájához – az derült ki, hogy a vállaltok 90 százalékának nincs elkötelezett partnere, vagyis nyitottak és egyre jobban megnézik, hogy milyen helyszínen és kivel bonyolítják le az eseményt.

Emellett érdekes adalék, hogy a megszorítások miatt a vállalatok nem csökkentették lényegesen a rendezvényekre fordítható költségvetésüket.

A rendezvények fajtáját tekintve több mint a megkeresett cégek fele tervez valamilyen fogadást, partit, vacsorát; egyötödük kiállítást, bemutatót; 15-15 százalékuk kongresszust, konferenciát, illetve ügyfél- vagy vevőtalálkozót, promóciós rendezvényt; több mint egyötödük pedig különböző kisebb létszámú tréningeket, csapatépítő továbbképzéseket.

A költségvetést vizsgáló kérdésre kevesebb mint a vállalatok fele válaszolt, és ebből az derült ki, hogy 28 százalékuk csak kisebb összeggel – kevesebb mint félmillió forinttal – gazdálkodik, 49 százalékuk tartozik a középmezőnybe – félmillió forinttól ötmillió forintig – és egyötödük van a felső, ötmilliónál többet költő szegmensben.

A kutatás szerint a rendezvényszervezés területén is egyre hangsúlyosabb az internet szerepe. Míg öt évvel ezelőtt a cégeknek csak 70 százaléka adott meg e-mail címet és 47 százaléka weboldalt, addig az idén már 91 százalékuk közölt e-mail címet és 85 százalékuk adta meg a cég site-jának címét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés