hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reneszánsz Programiroda - lemondott a vezetője

Váratlanul lemondott a Reneszánsz évadot irányító programiroda vezetője. Thuróczy Zoltán családi okokkal magyarázta távozását – írja az Index. Mint ismert, az idén zajló négymilliárd forintos programsorozat koordinálásra létrejött iroda a Hungarofest Kht-n belül működik.
hirdetés
A Hungarofest vezetését meglepte Thuróczy Zoltán irodavezető távozása, aki családi okokra hivatkozva mondott fel.

A rendezvényszervezéssel foglalkozó Hungarofesten belül létrejött Reneszánsz Programiroda élére Hiller István kulturális miniszter tavaly nevezte ki Thuróczy Zoltánt. A szakember feladata a januárban indult évad koordinálása volt.

Távozása után a programsorozatért átmenetileg Rubovszky Rita, a Hungarofest februárban kinevezett vezetője felel.

Rubovszky Rita cáfolta, hogy Thuróczy Zoltán a szervezésben mutatkozó hiányosságok miatt kényszerült távozásra. Az igazgató szerint a leköszönt vezető lelkiismeretesen végezte munkáját, de nem volt tapasztalata a szervezésben, és nehezen bírta a feladattal járó stresszt.

A programiroda jelenleg vezetőt keres a megüresedett vezetői posztra.

Mint arról a Kreatív Online beszámolt, a Reneszánsz Programiroda tavaly ősszel indította el a 2008-as Reneszánsz év felvezető kampányait. A programiroda tender kiírása nélkül négy kreatívügynökséget bízott meg: a Sensation felelős a rendezvényszervezési feladatokért, a program logóját és arculatát a Mátai és Végh Kreatív Műhely, a kapcsolódó, reneszánsz témájú flashjátékot tartalmazó honlapot a Mimóza készítette, a gerilla-megmozdulásokat pedig a NetAktív szervezte.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás