hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ringier - távozik Papliczky Pál

A közterületi reklámpiacon folytatja júniustól pályafutását Papliczky Pál. A szakember közös megegyezéssel távozik a Ringier Kiadó napilap divíziójának igazgatói posztjáról.
hirdetés
Egy év után távozik posztjáról Papliczky Pál, aki tavaly május 1-jétől látta el a Ringier napilap divíziójának igazgatói feladatait. A szakember korábban a kiadó közép-európai regionális szaktanácsadójaként dolgozott, ezt megelőzően 2003 szeptemberétől a Népszabadság hirdetési igazgatója volt. 1998-tól a Metro hírújság kereskedelmi osztályát vezette, azelőtt pedig a HVG-nél működött hirdetési igazgatóként.

Papliczky Pál május 31-ig dolgozik a Ringier-nél, aztán júniustól közterületi reklámpiacon folytatja pályafutását. A Kreatív Online úgy tudja, hogy a szakember az Epamedia  kereskedelmi igazgatója lesz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
neo11, szerinted hány vezető maradt a cégénél? elmondom Neked, egy se. Mindhárom top manager távozott a cégvásárláskor. PP személye majd elválik, de arra pozira
mindenképpen kellett embert keresni, mert a mostaniak nem alkalamsak rá...és szerintem a többi divizió is jól járna új vezetőkkel...
#
Multireklám s sok door........................Talán találtak egy embert aki nagyon rövid ideig birja, talán még az egy év is sok idő lesz s talán az idei évet sem tudja
annál a cégnél zárni. sok xerencsét neki, de talán picit meg is kellene kostolni azt a lecsót,nem lesz egy nagy karrierista amíg nem megfelelő ember áll a cég élén s
nem tudják hogyan is kell rendbe rakni a plakát reklámozást, a multireklámmal csak egy "céget" jó nagy céget vásároltak,de igen nagy a fej/fel fordulás manapság. De
gondolom addig keresnek szakembert míg sikerül találni valakit aki ért is dolgokhoz:)
#
Na ez a Epamedia sem tudja , hány vezető kellene a cég élére s ki is lenne megfelelő :) P P nem fog tudni nagyot alkotni H Melinda keze alatt :) Minek oda annyi vezető, egy
ember kellene aki véghez vinné a dolgokat. De a legjobb szakemberről sajna már le maradtak.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás