hirdetés
hirdetés
hirdetés

Személyi változások az MTV-nél

Kósa Somogyi György irányítja a jövőben a Magyar Televízió (MTV) mindkét csatornáját. Az eddigi vezető, Pusztay András saját kérésére inkább tévéfilmekkel foglalkozik.
hirdetés

Kósa Somogyi György
Kósa Somogyi György
Az m2 csatornát 2004 óta vezető Kósa Somogyi György azután veszi át az m1 műsorigazgatóságának vezetőségét, hogy Pusztay András, az eddigi igazgató saját kérésére ezentúl producerként tévéfilmek készítésében vállal koordináló és alkotói szerepet.

Pusztay András 2005 óta irányította az m1 műsorigazgatóságát, vezetősége alatt olyan műsorok indultak el, mint a Szempont, a Kultúrház, az A la carte, a Csináljuk a fesztivált és a Társulat. Pusztay segítette a Tűzvonalban című sorozat létrejöttét is. A sajtóanyag szerint Pusztay megbízását az is indokolja, hogy hamarosan megszületik az a megállapodás, amelyet az MTV és a Magyar Mozgókép Közalapítvány a televíziós és filmes szakma együttműködésének szorosabbra fűzése érdekében köt.

Czák Ferenc
Czák Ferenc
Somogyi Kósa kinevezésével a két csatorna irányítása ezentúl egy kézben összpontosul.

További változás még az m1-nél,  hogy Czák Ferenc veszi át a január 2-án váratlanul, 51 éves korában elhunyt Pintér Miklósnak, az m1 csatorna gyártási és gazdasági igazgatójának a feladatait. Czák Ferenc, aki továbbra is vezeti az Elnöki Kabinetet, korábban a szegedi stúdió gyártási és gazdasági vezetője volt, majd Budapesten az m2-nél és a hírigazgatóságon látta el ezeket a feladatokat.

Nagy Tünde
Nagy Tünde
Az MTV-ben 2003 óta szerkesztő-műsorvezetőként dolgozó Nagy Tünde Kósa Somogyi György helyetteseként folytatja munkáját. A szakember olyan közszolgálati műsorokat vezetett, mint például a Magyarország tájegységeit, városait bemutató Főtér, a természeti értékeket bemutató Zöld 7-es, a gazdasági témákat feldolgozó Készpénz, valamint az évente kétszer jelentkező karitatív gála, az Aranyág.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás