hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos, GfK Hungária - új adatok a PMX-ben

Új modullal bővült a Szonda Ipsos és a GfK Hungária közös adatbázisa, a Product Media Index (PMX). A modul a tévénézés minőségi tényezőinek vizsgálatára ad lehetőséget.
hirdetés
A Szonda Ipsos és a GfK Hungária 2005 második felében indította el a termékvásárlásra és nem-tévés médiafogyasztásra - sajtóolvasásra és rádióhallgatottságra - vonatkozó PMX adatbázisát, melynek 2006-tól tévés adatokkal is bővített állománya mostantól áll a megrendelők rendelkezésére.

A PMX tévés adatokkal való bővítése saját kutatásra és a két kutatócég közös adatbázisára épül. Mint azt Kovács Barna, a Szonda Ipsos kutatásvezetője a Kreatív Online-nak elmondta, a PMX tévés modul nem versenytársa, hanem inkább kiegészítője kíván lenni az AGB-nek.
Az AGB műszeres, a tévénézés mennyiségi tényezőit kimutató méréseivel szemben a PMX a tévénézés minőségi mutatóit vizsgálja, naplós méréssel, melyben 1500, országosan reprezentatív mintán felvett háztartás szerepel. A naplót évente négyszer töltik ki az egyes háztartások, 12 évnél idősebb tagjai.

Ezzel a módszerrel a Szonda Ipsos tévénaplójából nyert adatok segítségével hat tévécsatorna csaknem 60 műsorának az elérése, illetve a műsorba való bevonódás, elégedettség, valamint a műsorválasztás tudatosságának mértékét mutató információk elemezhetőek.

Kovács Barna hozzátette: a már meglévő adatbázisokkal együtt összesen több, mint 3000 márkára, termékre és szolgáltatásra vonatkozó adat, 200 feletti médiafelület (napilapok, magazinok, rádiók, televíziók, weblapok), 60 tévéműsor, valamint életmód, életstílus és szocio-demográfiai változók együttes vizsgálatára van lehetőség a PMX-ben.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés