hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Nike Magyarország marketingvezetője

Nyolc év után elhagyja a Nike magyar leányvállalatát Pánczél Szabolcs marketingvezető, egyelőre keresik a szakember utódját.
hirdetés

„Pánczél Szabolcs, a Nike Magyarország marketingvezetője 8 sikeres esztendő után elhagyja a sportszergyártó céget és új kihívásokat keres” – fogalmaz a cég közleménye. A szakember 2007 óta töltötte be eddigi pozícióját, nevéhez fűződik például az idei foci Eb alatti kampány is. Marketingmenedzserként korábban a szponzorációs stratégiáért és olyan eseményekért felelt, mint a Nike Félmaraton, emellett részt vett például a Nikewomen projekt lebonyolításában.

A Nike egyelőre keresi a szakember utódját, ahogy lapunknak Pánczél Szabolcs is azt mondta, még nem hozott döntést arról, hol folytatja karrierjét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás