hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

TBWA/WHYBIN Auckland - rögbi-pólóért járt a Grand Prix

Promo kategóriában Grand Prix-t kapott a TBWA/WHYBIN Auckland a Cannes-i Reklámfesztiválon. Az új-zélandi ügynökség két másik kampányát is díjazták.
hirdetés
Az ügynökség egy rögbi-pólóval vitte el a nagydíjat. A Bonded by Blood című munkát a New Zealand Rugby Union (NZRU) és az Adidas megbízásából készítette el az ügynökség.

Az új-zélandi TBWA egyébként egy másik Adidas reklámért is kapott díjat a kategóriában, és a Pago for ASB Banknak készített integrált kampányt is díjazták.

A versenyen kiválasztották az év direkt ügynökségét, amely a direkt kategóriában a Grand Prix-vel jutalmazott spanyol Shackleton Madrid lett. A második helyen a hamburgi Nordpol+ végzett, a harmadik helyet pedig a németországi TBWA szerezte meg.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés