hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tequilával itatta az Adaptive a médiásokat

Tequila Sunrise-zal fogadta múlt heti Mikulás-buliján a médiaügynökségi partnereket az Adaptive Media. A lányok ördögnek és rénszarvasnak álcázták magukat, a sales house értékesítési igazgatója pedig télapónak.

hirdetés

Piros fények közt, télapós hangulatban és narancsszínű koktélokkal buliztak múlt hét csütörtökön, az Adaptive Media Mikulás-buliján a meghívott ügyfelek. Az online sales house médiaügynökségi partnereit hívta meg a Liszt Ferenc téri Café Mediterránba, nem feltétlen a vezetőséget, hanem akikkel napi kapcsolatban van, hogy kiereszthessék a gőzt a fárasztó év végén. El is jöttek mintegy 140-en, és ki is eresztették a gőzt.

Az Adaptive szeretetcsomag átadása
Eljött a Mikulás is (További képekért kattintson!)

Welcome-drinkként Tequila Sunrise fogadta az érkezőket, és jó kis táncos popzenés videódiszkó, a pultnál pedig számos további koktél, bor, sör és rövidital, és hogy az ital feltétlenül hasson, egy falat étel nem akadt se közel, se távol. A sok rénszarvas és ördög (vagy krampusz) közé nem sokkal tíz előtt aztán megérkezett maga a télapó is - bár kissé lesoványodva, és kék-fehér kockás inggallérral - és az Adaptive Media lányainak segítségével kisorsolta a tombolanyereményeket. 

A tombola igazi főnyereménye egy Adaptive Media szeretetcsomag volt, ami egy hatalmas közös ölelést jelentett a cég munkatársaitól a szerencsés nyertesnek, ami után már csak a tánc következett. Az utolsó mulatozóknak hajnal négykor, a bár bezárása miatt kellett távozniuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés