hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - Várdy Zoltán lesz a vezérigazgató

A TV2-t tulajdonló ProSiebenSat.1 csoport tartalomfejlesztésért felelős alelnökeként folytatja pályafutását Kereszty Gábor, aki öt évig volt az MTM-SBS vezérigazgatója. A csatorna élére augusztus 1-jei hatállyal Várdy Zoltánt nevezték ki, aki jelenleg a TV2 kereskedelmi igazgatója és a ProSiebenSat.1 csoport értékesítési alelnöke.
hirdetés
Kereszty Gábor öt évig vezette a kereskedelmi csatornát, október 1-től pedig a ProSiebenSat.1 csoport tartalomfejlesztésért felelős alelnöke lesz. Feladata, hogy a nyolc európai országban működő több mint 18 tévéadó olyan egyéni formátumokat fejlesszen ki a jövőben, amelyek meghatározó műsorai lesznek a világ médiapiacának.

„A ProSiebenSat.1 immár a világ egyik legbefolyásosabb médiabirodalma. Azok a televíziós műsorok, amelyek a csoporton belül sikeressé tudnak válni, óhatatlanul bekerülnek az egész világ médiarendszerébe. Remélem, hogy azok a formátumok, amelyekkel előrukkolunk majd, Amerikától Ausztráliáig, Közép-Európától Nagy Britanniáig nézett és szeretett tévéműsorok lesznek. Célom, és ebben a tulajdonosok is támogatnak, hogy ebbe a kreatívmunkába minél több magyar szakembert is bevonjak és használjam azt a produkciós bázist, ami létrejött Magyarországon, és ami verhetetlenül versenyképes a világpiacon” -  mondta Kereszty Gábor.

Augusztus 1-től Várdy Zoltán lesz az MTM-SBS vezérigazgatója. A szakember 2002 óta töltötte be a TV2 kereskedelmi igazgatói posztját. Nevéhez kötődik például a csatorna nemrég továbbfejlesztett értékesítési rendszere, a DSI, valamint a TV2 integrált marketingmegoldásokat kínáló kereskedelmi márkája, a Brand Care bevezetése.
Mint ismeretes Várdy Zoltánt januárban az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé léptették elő. Az SBS csoportot június 27-én megvásárolta a német tulajdonú ProSiebenSat.1, így Várdy Zoltánt már a fúzió során létrejött  ProSiebenSat.1 Media AG vezetősége nevezete ki a TV2 cégcsoport - a TV2, az Interaktív és a Telefor - vezérigazgatójává.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás