hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új divíziót indított a Landmedia

Landbient néven új, média divíziót indított a Landmedia. Az innovatív és ambient médiával foglalkozó cég az üzletág élére új munkatársat igazolt.
hirdetés

Pálszabó Zsuzsa
Pálszabó Zsuzsa
Ügyfélkörének bővülése miatt új divíziót hozott létre a Landmedia. A Landbient nevű médiadivízió célja az, hogy az ügyfelek teljes körű kiszolgálást kaphassanak kreatív és médiatervekre egyaránt. Ahogy a közlemény fogalmaz: „Fontosnak tartják, hogy az ügyfelek igényeit maximálisan kiszolgálják nem csak a saját portfólióban szereplő eszközök által, hanem a kommunikációs céloknak leginkább megfelelő, egyéb eszközök igénybevételével is. Vagyis ügynökségi feladatokat ellátva, a divízió komplexebb szolgáltatást nyújt majd, mint egy hagyományos médiatulajdonos cég.”

A divízió elindításának feladatait Pálszabó Zsuzsa látja el, aki több mint hét éve dolgozik médiaterületen, azon belül a közterületi ambient eszközökkel már több mint öt éve foglalkozik. Korábban a Portland Közterületi Reklámügynökségnél látott el ambient médiatervezői feladatokat.

A Landmedia 2007-ben jelent meg a köztéri ambient hirdetési eszközök piacán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás