hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kezekben a Roxy

Több változás is történt az elmúlt időben a Roxy Rádiónál: módosult a többségi tulajdonosok köre és értékesítőcéget váltottak. A Roxy reklámidejének értékesítésére létrejött Rádió Értékesítő nevű cég ügyvezetője Door Tamás, aki tavaly decemberig volt az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatója.
hirdetés

A Roxy Rádió többségi tulajdonosi körében még májusban történt változás, a Rádió Group eladta részesedését a Magyarországon tavasszal bejegyzett Pilot Hungáriának. Az új tulajdonosnak egyébként Ukrajnában és Lengyelországban is van érdekeltsége. A Pilot célja a Roxy-val a piacvezető pozíció megszerzése a fiatalok és a 18-49 évesek körében Budapesten.

Ezzel egyidejűleg Rádió Értékesítő néven egy új sales house értékesíti kizárólagos joggal a Roxy Rádió reklámidejét. A cég ügyvezetője Door Tamás, aki tavaly év végéig az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatója volt. A szakember elmondta, hogy a cég elsősorban a Roxy Rádió reklámidejének értékesítésére jött létre, de a hosszú távú terveikben szerepel több rádióval történő megegyezés is. A Rádió Értékesítő célja a hirdetői kör bővítésén túl, hogy „a non-szpot alapú együttműködésekkel és promóciókkal kihasználják a rádió közösségmozgató erejét”.

A Roxy Rádió korábbi értékesítője a Target Media Sales volt.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés