hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új néven folytatja a Privy Council és a Capital Group

Megváltoztatja a nevét a teljes Capital Group cégcsoport. A holding cégei egységesen megkapják a Flow nevet. A Privy Councilból Flow PR lesz és a cég megreformálná a magyar pr-piacot.
hirdetés

Nevet vált a Privy Council Communications, június 7-től Flow PR néven folytatja munkáját. A névváltás abba a cégfejlesztési stratégiába illeszkedik, melynek megvalósítása az ügynökségnél már korábban megkezdődött. Ennek keretében indították el a közösségimédia-közlemény szolgáltatásukat.

A Privy Council névváltásával párhuzamosan a korábban Somogyi Zoltán által birtokolt Capital Group cégcsoport többi cége is nevet vált. A holdingcégként funkcionáló Capital Group-ból Flow Corporation, a környezetvédelmi kutató és tanácsadó Green Capital-ből Green Flow, a regisztrált, lobbitanácsadással foglalkozó GPS Capital-ből pedig Flow Public Affairs lett.

A cégfejlesztés részeként a pr-ügynökség vezetése – Varga Zita Hella mellett – új igazgatóhelyettessel bővül Sajti Botond személyében. A szakember 2004 óta a Privy Council munkatársa, stratégiai kommunikációs tanácsadóként számos projekt koordinálásán dolgozott egyebek mellett pénzügyi szolgáltatók, telekommunikációs cégek és érdekképviseleti szervezetek számára.

Az ügynökség közleménye szerint a cég új, kompetitívebb stratégiával igyekszik majd működni a magyar piacon. „A válság idején a pr-ügynökséget kereső vállalatok egy dogot néztek: ki a legolcsóbb? Most újból azt kérdezik: ki a legjobb? Mi ezt a versenyt akarjuk megnyerni” – mondta el Szabados Krisztián ügyvezető igazgató.

Az ügynökség székhelye, telefonszáma, levélcíme nem változik, az e-mail címek egységesen vezetéknév.keresztné This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra módosulnak, honlapja itt érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés