hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb magyar shortlistes hely

Az online kategóriába nevezett tíz magyar nevezésből egy bejutott a döntőbe, így a Laboratory Ikea E-Foldere megszerezte második esélyét is az oroszlánra. A dizájnban induló egyetlen hazai munka nem került shortlistre.

hirdetés

Második esélyét szerezte meg a cannes-i oroszlánra kedd reggel  a Laboratory Ideas Ikeának készített munkája, az E-Folder, ugyanis a média után online kategóriában, interaktív eszközök alkategóriában is bejutott a legjobbak közé. A két alkategóriában nevezett munka a másikban nem került shortlistre, mint ahogy nem volt szerencséje a többi nyolc online magyar nevezésnek sem. A dizájn kategóriában magányosan nevezett Kirowski-munka, a T-Mobile-nak készített Youth Loyality Card sem került shortlistre.

A DDB után a Kirowskin kívül kiesett ezzel az idei versenyből végképp a Cluso, a Grey, a Leo Burnett és a Saatchi & Saatchi – ez utóbbi egyedül a Facebook-fallal indult online kategóriában. A hétfőn kihirdetett média shortlist alapján a Laboratoryn kívül az Ogilvy és az Initiative nyerhet még, vagy – ha csütörtökön bekerül a filmek döntőjébe – a Y&R és a Videopress. Iilletve titánium és integrált kategóriában a Carbon Group is reménykedhet tovább. Az 53 magyar nevezésből így összesen 8 van még versenyben - ebből négy már a döntőben.

Az online vagyis cyber kategóriában egyébként ebben az évben 2835 nevezés érkezett a világ minden tájáról, ebből a zsűri 220-at juttatott a döntőbe. Ebből a legtöbb – akárcsak tavaly – az Egyesült Államoké: nekik 66 döntős helyük van idén cyberben, Nagy-Britanniában 42 nevezésért szoríthatnak,  Svédországban 23-ért, akárcsak Franciaországban.

A dizájn kategóriában 1774 nevezésből  146 került a rövidlistára, ebből 35 a németeké, 14 a briteké, 12 az indiaiaké, 11 pedig az amerikaiaké. Mindez azt jelenti, hogy dizájnban – akárcsak tavaly – még mindig a németek a legerősebbek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés