hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb próbálkozás

Változtatás a Multipont-szpotok koncepciójában

Mivel a korábbi Multipont-szpotok nem teljesítették, amit elvártak tőlük, újabb hirdetéseket készíttetett a MOL, az OTP és a Matáv a Lowe GGK-val. A hatásvizsgálatok szerint a Multipont-szpotok a humor és a magas tetszési arány ellenére nem közvetítették megfelelően a kártyák bankkártyaszerepét.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A legutóbbi multikártyaszpotban a humoros jelmezekben megelevenedő és egyre sokasodó pontok különféle mókás kapcsolatokba kerültek a történetek főszereplőjével. A novemberi szpot más. A legújabb film célja elsősorban oktató üzenet közvetetése volt, amelyben a legnagyobb hangsúly a multikártya bankkártyaszerepére esett.

Ennek érdekében átértékelődött a pontok szerepe, és egy képzelt felhővárosból egy csatornán szállnak alá a kártyákra. A megváltozott képi világnak megfelelően felfrissült a pontok ábrázolása is. Az új jelmez alapkoncepciójában követi az előző film trendjét, igyekszik kiemelni a pontszerűséget. A szpot ritmusa a korábbiakhoz képest felgyorsult, de hasonló dramaturgiai elvet követ, mint elődje.

A forgatás megkezdése előtt számítógépen modellezték le az eseményeket, és ugyancsak számítógépen határozták meg a snittek felépítettségét. A filmen különböző rétegeken jelennek meg a natúr felvételek és a különböző számítógépes animációk. A kezdő jelenetben számtalan pont látható a felhőváros egyik termében. A jelenet a sokszorozódás elvén készült, hiszen mindössze hat szereplőt használtak a pontok megelevenítéséhez. A kezdő jelenetet felvették tehát ezzel a hat szereplővel, akiket egy blue-box térben helyeztek el, majd a következő felvételkor előre kiszámított újabb kamerapozícióból filmezték őket új helyzetekben és így tovább.

Az eljárást nehezítette, hogy azt is meg kellett oldani, hogy a nagy látószög miatt a leghátsó képi térben akkorák legyenek a figurák, amelyeket a számítógépes munka során még körül lehet rajzolni a kiválasztáshoz. A felvételek eredményét különböző layereken (rétegeken) illesztették össze, amíg a kellő hatást, a 96 szereplő megjelenítését el nem érték. A beállításokat szimuláló gyártási terv egy lőlaphoz hasonlított, amelyen nemcsak a szereplők pontos helyét, hanem a kamera pozícióját, a felvételhez használt objektíveket is feltüntették.

A számítógépes utómunka eredményeképpen a filmben több mint 35 animáció kapott helyet, kezdve a csúszda jelenetétől a felhővároson át a kártyára való megérkezésig. Számítógépen, az animaticon szimulálták a film összes jelenetét, a megvilágítást, a szereplők lehetséges helyzetét, a kamera pozícióját és látószögét is, valamint a szpot felépítettségét, jelenetsorrendjét is. Ez az előkészítési és forgatási gyakorlat egyre népszerűbb a hazai reklámfilmgyártásban, elsősorban akkor, ha a megvalósításra rövid idő áll rendelkezésre.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés