hirdetés
hirdetés

Végzős kreatívok variációi ketchupra, bájitalra

2008-06-06

Befejeződött az idén februárban indított Budapest Adschool első három hónapos kurzusa, amelynek végén a hallgatóknak meghatározott fiktív termékekre kellett nyomtatott és tévés reklámkoncepciókat készíteniük. Kiválogattuk a nekünk tetsző ötleteket és bemutatjuk az alkotókat.

Red Hot márkanevű extra erős ketchup

Print:

Poroltó, Alkotók: art director: Horváth Péter, szövegíró: Winkler Márton
Poroltó, Alkotók: art director: Horváth Péter, szövegíró: Winkler Márton


Kancsó, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter
Kancsó, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter


Erős Pista, Alkotók: art director: Kővári Gábor / szövegíró: Vér Balázs
Erős Pista, Alkotók: art director: Kővári Gábor / szövegíró: Vér Balázs





































She Sense márkanevű bájital férfiaknak


Print:

Térkép, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter
Térkép, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter


Győzz választani, Alkotók: art director: Kővári Gábor / szövegíró: Vér Balázs
Győzz választani, Alkotók: art director: Kővári Gábor / szövegíró: Vér Balázs


Csocsó, Alkotók: art director: Kővári Gábor / szövegíró: Vér Balázs
Csocsó, Alkotók: art director: Kővári Gábor / szövegíró: Vér Balázs









































E-Car márkanevű környezetbarát ( keveset fogyasztó) autó


Print:

Jockey Ewing, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter
Jockey Ewing, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter


Dubaiban spórolni kezdtek, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter
Dubaiban spórolni kezdtek, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter


Zimmer Frei, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter
Zimmer Frei, Alkotó: art director / szövegíró: Horváth Péter










































Reklámfilm (storyboard)


Zimmer Frei, Alkotó: Horváth Péter

Benzines kanna, Alkotó: Vér Balázs



Art direkció - variációk görög salátára


Windows, Alkotó: Horváth Péter
Windows, Alkotó: Horváth Péter

















Horváth Péter

A Budapest Adschool végzős munkái között a földmérő végzettségű Horváth Péter alkotta a legjobbakat a Kreatív szerint, aki jelenleg a Kroc médiatulajdonos cég tartós bérletű reklámfelületeit értékesíti és alkalmanként a Metró Reklám Kommunikációs Kft. imázs reklámjait készíti.

Kővári Gábor
Kővári Gábor rajztanári és filozófiai, vizuális és kulturális antropológiai tanulmányok után hosszabb időt töltött Ausztráliában, ahol a Charles Stuart University-n grafikai dizájn és multimédia diplomát szerzett, majd a Bridge Business College-ban marketing menedzsmentet tanult. Az utóbbi években dolgozott a Cyber Dürer New Media cég tervezőgrafikus-art directoraként, valamint a Max & Future tervezőgrafikusaként.

Vér Balázs
Vér Balázs filozófiaszakos tanárként végezett a Miskolci Egyetemen, majd különböző marketinges pozíciókban dolgozott. 2007-ben Bodor Áron fotóssal közösen készített óriásplakát terve bejutott az ARC döntőjébe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés