Végzős kreatívok variációi ketchupra, bájitalra
Befejeződött az idén februárban indított Budapest Adschool első három hónapos kurzusa, amelynek végén a hallgatóknak meghatározott fiktív termékekre kellett nyomtatott és tévés reklámkoncepciókat készíteniük. Kiválogattuk a nekünk tetsző ötleteket és bemutatjuk az alkotókat.
Red Hot márkanevű extra erős ketchup
Print:



She Sense márkanevű bájital férfiaknak
Print:



E-Car márkanevű környezetbarát ( keveset fogyasztó) autó
Print:



Reklámfilm (storyboard)
Zimmer Frei, Alkotó: Horváth Péter
Benzines kanna, Alkotó: Vér Balázs
Art direkció - variációk görög salátára

Horváth Péter
A Budapest Adschool végzős munkái között a földmérő végzettségű Horváth Péter alkotta a legjobbakat a Kreatív szerint, aki jelenleg a Kroc médiatulajdonos cég tartós bérletű reklámfelületeit értékesíti és alkalmanként a Metró Reklám Kommunikációs Kft. imázs reklámjait készíti.
Kővári Gábor
Kővári Gábor rajztanári és filozófiai, vizuális és kulturális antropológiai tanulmányok után hosszabb időt töltött Ausztráliában, ahol a Charles Stuart University-n grafikai dizájn és multimédia diplomát szerzett, majd a Bridge Business College-ban marketing menedzsmentet tanult. Az utóbbi években dolgozott a Cyber Dürer New Media cég tervezőgrafikus-art directoraként, valamint a Max & Future tervezőgrafikusaként.
Vér Balázs
Vér Balázs filozófiaszakos tanárként végezett a Miskolci Egyetemen, majd különböző marketinges pozíciókban dolgozott. 2007-ben Bodor Áron fotóssal közösen készített óriásplakát terve bejutott az ARC döntőjébe.