hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vernyik Imre a Nexusnál

Vernyik Imre, a Nexushoz csatlakozott. A korábban OMD-s és PHD-s szakember arra törekszik, hogy új munkahelyének tevékenysége elmozduljon az integrált kommunikáció felé.

hirdetés

22 év szakmai tapasztalattal rendelkezik a Nexus új munkatársa: Vernyik Imre BTL-vezetőként csatlakozott a céghez.

Vernyik Imre kinevezése kapcsán azt mondta, céljuk, hogy az ügynökség elmozduljon az integrált kommunikáció felé, munkájukban nagyobb hangsúlyt kap a koncepció, illetve, hogy mi a probléma, amit a kommunikáció eszközeivel kezelniük kell.

Vernyik Imre
„A lényeg a folyamat - és annak minden eleme - valamint, hogy a kiinduló problémát ne csak megoldjuk, hanem eladás is legyen belőle, hiszen ez az ügyfelek legfőbb célja” – véli a szakember.

Szemléletmódja nyomán az ügynökség arculatváltásra is készül, ennek részleteiről később számol be a cég.

Vernyik Imre éppen három éve távozott a PHD Magyarország ügyvezetői pozíciójából, akkor úgy fogalmazott, azért lép ki, mert rájött, hogy a médiaügynökségi és multinacionális lét nem az ő útja.

Pályafutása elején az ő nevéhez fűződött a Budapest Bank Belvárosi Igazgatóságán az értékpapír csoport létrehozása, aztán stratégiai igazgatóként közreműködött a PanMedia Western üzletfejlesztésében, majd az OMD Hungary vezetésében. Vernyik Imre alapító tagja és tulajdonosa a Hídvégi Vernyik Media & Entertainment Vállalkozásnak, valamint részt vett a Free Branded Smogmask ötlet  vállalkozássá fejlesztésében és bevezetésében.

A szakemberrel a Kreatív októberi számában olvashatnak majd interjút.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás