Sok sikert, Feri, ezek szerint nem csinálsz rólam filmet...
2009. 09. 06., 18:25
#
nem tom, ki vette észre, de annyira vicces, hogy minden érkező új kreatív úgy be van harangozva az ogilvynél, mintha egyenesen bill bernbach érkezne hozzájuk, aztán meg kis idő elteltével megy mind a levesbe. na, annak már koránt sincs akkor sajtója.
Andreát lehet szidni, de azért valljuk be egy dolgot jól csinál: az ügyfélszerzész és a lobbizást.
amíg új ügyfeleket hoz a céghez úgyse fogják lapátra tenni. egyébként meg a válsággal mindent meg lehet magyarázni manapság, Andrea pedig kint jól tudja csűrni csavarni a szavakat
Sajnos más nagy nevek is vannak, ahol a hálózat egyik gyenge pontja a magyarországi cég. Nagy divat a trénikkel megcsináltatni a munkát (költséghatékonyság!), sok ügyfél pedig még be is veszi azt a parasztvakítást, amit néhány cég művel kreatív munka címén. A végeredmény a sok - jó esetben - középszerű reklám. Persze tisztelet a kivételnek...
Én azt nem értem, hogy mit csinálnak az ő főnökei. Hisz nincs az ügynökségnek se értékelhető portfóliója évekre visszamenőleg, se elfogadható személyzeti munkája, se semmije. Az ügyvezetőnek fogalma nincs arról, mit jelent valójában a szó: reklámügynökség. Már rég röpülnie kellett volna, hiszen a trükkök, amikkel túlélni próbál, sokáig nem folytathatók.
Ami az Ogilvyben az utóbbi 4 évben folyik, az vicc. Azt nem értem, hogy kit igazgatnak a kreatív igazgatók? Ugyanis nincsenek kreatívok... Trénikkel dolgoznak.
Pető-Dickinson Andrea megette az összes kreatívot...
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.