hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető kreatívigazgatót cserélt az Ogilvy

Újabb változás történt az Ogilvy & Mather budapesti kreatívrészlegének élén: Bartek Rams távozott, helyét régi/új szakember vette át.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sok sikert, Feri, ezek szerint nem csinálsz rólam filmet...
#
nem tom, ki vette észre, de annyira vicces, hogy minden érkező új kreatív úgy be van harangozva az ogilvynél, mintha egyenesen bill bernbach érkezne hozzájuk, aztán meg
kis idő elteltével megy mind a levesbe. na, annak már koránt sincs akkor sajtója.
#
Andreát lehet szidni, de azért valljuk be egy dolgot jól csinál: az ügyfélszerzész és a lobbizást.
amíg új ügyfeleket hoz a céghez úgyse fogják lapátra tenni. egyébként meg a válsággal mindent meg lehet magyarázni manapság, Andrea pedig kint jól tudja csűrni
csavarni a szavakat
#
Sajnos más nagy nevek is vannak, ahol a hálózat egyik gyenge pontja a magyarországi cég. Nagy divat a trénikkel megcsináltatni a munkát (költséghatékonyság!), sok
ügyfél pedig még be is veszi azt a parasztvakítást, amit néhány cég művel kreatív munka címén. A végeredmény a sok - jó esetben - középszerű reklám. Persze
tisztelet a kivételnek...
#
Én azt nem értem, hogy mit csinálnak az ő főnökei. Hisz nincs az ügynökségnek se értékelhető portfóliója évekre visszamenőleg, se elfogadható személyzeti
munkája, se semmije. Az ügyvezetőnek fogalma nincs arról, mit jelent valójában a szó: reklámügynökség. Már rég röpülnie kellett volna, hiszen a trükkök, amikkel
túlélni próbál, sokáig nem folytathatók.
#
Ami az Ogilvyben az utóbbi 4 évben folyik, az vicc. Azt nem értem, hogy kit igazgatnak a kreatív igazgatók? Ugyanis nincsenek kreatívok... Trénikkel dolgoznak.
Pető-Dickinson Andrea megette az összes kreatívot...

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás