hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viasat3 - sajtófőnök a Bár 2.0-nak

Sajtófőnököt kapott a Viasat3 csatornán ősszel induló Bár 2.0. A televízió Droppa Gergely újságírót bízta meg a valóságshow sajtófeladataival.
hirdetés
Ősszel indul a Viasat3-on a Bár 2.0, amely a csatorna valóságshowjának második szériája lesz. A televízió tekintettel arra, hogy nagyszabású műsort indít, külön sajtófőnököt nevezett ki, aki kizárólag a műsor pr-ét intézi.

A sajtófeladatokkal megbízott Droppa Gergely újságíró a nyomtatott sajtó területéről érkezett: dolgozott a Magyar Nemzetnél, majd több mint három évig a Blikknél írt - a napilapnál egyébként egy heti megjelenésű mellékletet is szerkesztett -, majd a G5 férfimagazinhoz került.

Mint arról írtunk a Bárt az Interaktív gyártja, és a decemberig tartó show főszerkesztő-producere Vörös Tamás, aki korábban a Való Világ, a Sofőrök és a Tutifuvar főszerkesztői feladatait látta el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás