Vodafone - kommunikációs igazgatót nevezett ki
2008. január 02. 13:28
A Vodafone Magyarország újabb szervezeti átalakítást hajtott végre: egy területre összpontosította kommunikációs tevékenységeit. Az új, összevont kommunikációs egységet Nagy Bálint irányítja, mint vállalati kommunikációs igazgató.
A Vodafone által kialakított új terület magában foglalja a sajtó- és médiakapcsolatokat, a vállalati belső kommunikációt, a szponzorációt és rendezvényeket, a Vodafone Magyarország Alapítvány munkáját és a felelős vállalati tevékenység (CSR) irányítását.
Az új szervezet irányítását január 15-től Nagy Bálint látja el, vállalati kommunikációs igazgatói pozícióban.
Nagy Bálint korábban több mint egy évtizeden át, 2006 decemberéig a Matáv Csoport majd a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatójaként dolgozott, előtte az IBM Magyarország marketingkommunikációs igazgatója, illetve a BBDO Magyarország reklámügynökség alapító igazgatója volt. A szakember 2006 decembere óta Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke, 2008 januárjától a Nemzeti Kulturális Alap Irányító Bizottságának tagja. Több éve tagja a Magyar Zenei Tanács Elnökségének és 1995 óta az International Business School (IBS) marketingkommunikációs vezető tanára.
Mint azt a Vodafone-tól megtudtuk, Peter Boucher vezérigazgató-helyettes továbbra is vezeti a brand-stratégiáért és kommunikációért felelős részleget.
Az új szervezet irányítását január 15-től Nagy Bálint látja el, vállalati kommunikációs igazgatói pozícióban.
Nagy Bálint korábban több mint egy évtizeden át, 2006 decemberéig a Matáv Csoport majd a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatójaként dolgozott, előtte az IBM Magyarország marketingkommunikációs igazgatója, illetve a BBDO Magyarország reklámügynökség alapító igazgatója volt. A szakember 2006 decembere óta Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke, 2008 januárjától a Nemzeti Kulturális Alap Irányító Bizottságának tagja. Több éve tagja a Magyar Zenei Tanács Elnökségének és 1995 óta az International Business School (IBS) marketingkommunikációs vezető tanára.
Mint azt a Vodafone-tól megtudtuk, Peter Boucher vezérigazgató-helyettes továbbra is vezeti a brand-stratégiáért és kommunikációért felelős részleget.
(forrás:
Kreatív Online)