hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zsíros kenyér

Magyar buli a Golden Drum-on

Az idei Golden Drum, Európa egyik legnagyobb reklámfesztiválja végre győzelmeket termett a magyar kreativitás számára.
hirdetés
A zsűri reklámjainkat, a közönség a rendezvényünket fogadta kitörő lelkesedéssel. Fabricius Gábor, VJ, a Republic of Art kreatívigazgatója és Erdélyi Zsolt, DJ, a Mono Consulting vezetője az asztalokon ugrált, miközben hajnaltájban Tankcsapdára táncolt a nemzetközi reklámsereg. A Hungarian Spirit csapata fergeteges bulit rendezett Portorozsban, a Nemzetek Éjszakája keretében.

A sokak szerint a hét legautentikusabb partiját prezentáló magyarok estjét a fesztivál díszvendégei, a reklámvilág nagyágyúi és fenegyerekei is végigtombolták. Közel 800 tepertős, zsíros, körözöttes és szalámis szendvics, 100 liter bikavér és chardonnay, valamint 20 liter Unicum fogyott. A nagy siker miatt a szervezők még az idén Magyarországon megrendezik azt a fesztiválutó partit, amelyen az elmúlt 9 év minden Golden Drum győztesét és helyezettjét megünneplik. Jövőre pedig már szinte kötelező az ismétlés az Isztria szlovén oldalán.

Gosztonyi Csaba, a Hungarian Spirit kiadója, a rendezvény főszervezője és Richard Mellor a webes zsűri elnöke, a londoni Hyperinteractive alapító-kreatív igazgatója

Portorož kedvenc asztala
Kash Sree, a Leo Burnett USA kreatívigazgatója, az idei Cannes-i fődíjas Nike "Tag" reklámfilm szülőatyja

Michael Conrad, a Leo Burnett Worldwide alelnöke, vezető kreatív igazgatója

A rendezvényt támogató J.a.p Films csapata Albert Andrea vezetésével

Jure Apih, a Golden Drum alapító-elnöke Gosztonyi Csabával

Alex Nemetz, a C47 Films vezetője
Incze Kinga, médiatanácsadó

Túróczi Zoltán, a Magyar Köztársaság Szlovéniába akkreditált leköszönő konzulja

Krammer Katalin, a Strawberry Films vezetője és Anko Reijnders, a Leo Burnett Budapest ügyvezetője

dj. Erdélyi Zsolt (Mono Consulting) & vj. Fabricius Gábor (Republic Of Art)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés