Zsíros kenyér
Magyar buli a Golden Drum-on
A sokak szerint a hét legautentikusabb partiját prezentáló magyarok estjét a fesztivál díszvendégei, a reklámvilág nagyágyúi és fenegyerekei is végigtombolták. Közel 800 tepertős, zsíros, körözöttes és szalámis szendvics, 100 liter bikavér és chardonnay, valamint 20 liter Unicum fogyott. A nagy siker miatt a szervezők még az idén Magyarországon megrendezik azt a fesztiválutó partit, amelyen az elmúlt 9 év minden Golden Drum győztesét és helyezettjét megünneplik. Jövőre pedig már szinte kötelező az ismétlés az Isztria szlovén oldalán.
![]() |
Gosztonyi Csaba, a Hungarian Spirit kiadója, a rendezvény főszervezője és Richard Mellor a webes zsűri elnöke, a londoni Hyperinteractive alapító-kreatív igazgatója |
![]() |
![]() |
Portorož kedvenc asztala |
Kash Sree, a Leo Burnett USA kreatívigazgatója, az idei Cannes-i fődíjas Nike "Tag" reklámfilm szülőatyja |
![]() |
Michael Conrad, a Leo Burnett Worldwide alelnöke, vezető kreatív igazgatója |
![]() |
A rendezvényt támogató J.a.p Films csapata Albert Andrea vezetésével |
![]() |
Jure Apih, a Golden Drum alapító-elnöke Gosztonyi Csabával |
![]() |
![]() |
Alex Nemetz, a C47 Films vezetője |
Incze Kinga, médiatanácsadó |
![]() |
Túróczi Zoltán, a Magyar Köztársaság Szlovéniába akkreditált leköszönő konzulja |
![]() |
Krammer Katalin, a Strawberry Films vezetője és Anko Reijnders, a Leo Burnett Budapest ügyvezetője |
![]() |
dj. Erdélyi Zsolt (Mono Consulting) & vj. Fabricius Gábor (Republic Of Art) |