hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

hat, vezető kreatív­igazgató Szászkő László cikkei

#1
2004-12-01 00:00:00
Szászkő László, a hat reklámügynökség kreatívigazgatója az ötös lottó korábbi filmjeihez képest előrelépésnek tartja a „Szemlédi magánhirdetések” sorozatot. A célt és a szpotok hitelét azonban megkérdőjelezi.
#2
2003-12-01 00:00:00
Egy tavalyi ezüst Effie után az Ignis bevezető kampányával az idén is biztosra mentünk. Az áprilisi kommunikáció hatására május első hétvégéjén három nap alatt 2800 autót vettek vagy rendeltek meg, ami az eredeti éves terv 28 százalékának felelt meg.
#3
2003-11-21 00:00:00
Csöppet sem. A szabad verseny színtere ugyanis nem a tenderaréna, hanem a naponta változó reklámpiac. „Új ügyfeleket elsősorban jó reklámokkal lehet szerezni” – írja Ogilvy.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás