hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

BBDO Budapest, kreatívigazgató Tordai Péter cikkei

#1
2005-06-01 00:00:00
Tordai Péter, a BBDO kreatívigazgatója szereti a CIB-filmeket – de a bankváltásról szóló legújabb szpotban mégis számos hibát talált. Az alapötlet például szerinte kevés, és azt mondja: a film sem túl újszerű.
#2
2004-06-01 00:00:00
Szerintem nincs szükség rá. Ha a reklámosok rosszat csinálnak, annak alapvetően az az oka, hogy még mindig nem tudjuk, hogyan kell jó reklámot csinálni, és azt az ügyfélnek üzleti értéket képviselő „termékként” eladni. És a nem tudást nem a kritika fogja a helyes irányba terelni.
#3
2004-03-08 00:00:00
Olvasom a Kreatív Online-on, hogy a Szonda Ipsos felmérése alapján a tavalyi évben a Westel Domino „Napközben akár 25 Ft-ért” fősorral megjelent poszterére figyeltek fel leginkább a fiatalok (15–29 évesek).
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás