hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rebel Rouse, kreatívigazgató Bujtás Attila cikkei

#1
2004-09-01 00:00:00
És ez az volt, mégpedig a felpofozós fajtából. Amikor elolvastam a Kreatív legutolsó számában a Babarczy Eszterrel készült interjút [2004. július], arra gondoltam, hogy megvan a tuti megoldás, a tökéletes kritikus.
#2
2004-06-01 00:00:00
Az igaz kritika egyenlő az őszinteséggel, az pedig genetikusan hiányzik a magyar reklámszakmából, a napi munkánkból és a rólunk szóló cikkekből. Az őszinteségre főleg az ügyfeleinkkel szemben lenne szükség, mert ott gyökerezik minden, amit kritizálunk.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás