hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

BMB Focus, kutatási igazgató Babocsay Ádám cikkei

#1
2009-07-16 12:26:00
A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.
#2
2008-06-04 12:00:00
A kereskedelmi láncok terjedésével egyre nagyobb szerepet töltenek be az úgynevezett kereskedelmi márkák, más néven private labelek. A Kreatív és a BMB Focus kutatócég három marketingest és egy beszerzőt ültetett egy asztalhoz, hogy a kereskedelmi márkák térnyerésének a brandépítésre gyakorolt hatásáról beszélgessenek.
#3
2004-09-01 00:00:00
A Kreatív előző számában markáns véleményt olvashattunk a Babarczy Eszterrel készült interjúban. Eszerint a magyar kommunikációs piac egyszerre unalmas és cinikus.
#4
2004-09-01 00:00:00
Babocsay Ádám szerint a Babarczy Eszter médiakutatóval készült interjúban [Kreatív, 2004. július] féligazságok hangzottak el. A Saatchi & Saatchi kutatási igazgatója azt mondja: téves, hogy az akadémiai kutatások legfontosabb megkülönböztető jegye a „kreativitás”, vagy hogy a piaci kutatásokat „felelőtlen kísérletezgetés” jellemzi.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás