hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tv2 nem ül egy asztalhoz az RTL-lel

Közleményben értesítette a Tv2 a sajtót, hogy nem kívánnak részt venni a BrandFestival 08-hoz kapcsolódó tévés konferencián. Sértődés? Jogos felháborodás? Miért marad el a médiaipar „Gyurcsány-Orbán” vitája?
hirdetés

„A TV2 semmilyen formában nem képviselteti magát szeptember 19-én a BrandFestival 08 (BF)konferencián, többek közt azért, mert inkorrektnek tartja az eseményre regisztrálókkal szemben, hogy a rendezvényt a szervezők olyan előadókkal is hirdetik, akikkel nincs megállapodásuk” - ezt a rövid közleményt jelentette meg a Tv2 sajtóoldalán.

Az ügy hátterében az áll, hogy az RTL Klub értékesítését végző R-Time a BF-második napján egy tévés szakmai délutánt szervezett. A szervezők szerettek volna a programba illeszteni egy vezérigazgatói vitát, Dirk Gerkens, az RTL Klub és Várdy Zoltán, a Tv2 vezérigazgatója között. A beszélgetés moderátora a tervek szerint Simon Zsolt, a Mediaedge:cia ügyvezetője lett volna.

„Nyár eleje óta egyeztettünk a TV2 vezérigazgatójával, aki elsőre nem lelkesedett az ötletért, de más formában nem zárkózott el a szerepléstől. Ezen héten kedden viszont egy külföldi vendég érkezésére hivatkozva lemondta a részvételt és ekkor kérte először, hogy a programból vegyük ki a nevét” - mondta el a konfliktus hátterét Barna Tamás, a BF elnöke. Ekkor a szervezők a programból és hirdetésből kivették Várdy Zoltánt, a nyomtatott hirdetések egy része viszont már megjelent.

„Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült egy asztalhoz ültetni a két legnagyobb kereskedelmi csatorna vezetőjét, pedig ennek a konferenciának pont az a célja, hogy a legjelentősebb külföldi és hazai cégek döntéshozói szakmai kérdésekről beszélgessenek” - tette hozzá Barna.

A Tv2 másképp emlékszik. Grexa Liliána, a Tv2 szakmai kommunikációs vezetője szerint Várdy Zoltán a BF szervezőjével folytatott egyeztetései során egyáltalán nem mondott igent a felkérésre, gondolkodási időt kért, és jelezte, hogy az esemény időpontja sem biztos, hogy megfelelő számára, majd meglepve látta, hogy az eseményt beharangozó kampányanyagokban az ő neve is szerepel. Már ezt megelőzően is kérte a szervezőket, hogy vegyék ki a programból, mert más elfoglaltsága van az esemény napján, de ez csak másodszori jelzésre történt meg az online felületeken.

A Kreatív Online kérdésére Vidus Gabriella, az R-Time ügyvezetője ennyit fűzött hozzá a történtekhez: „Nagyon sajnáljuk, hogy a TV2 nem képviselteti magát a Primetime televíziós szakmai konferencián, és értetlenül állunk a jelenség előtt."

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés