A Tv2 nem ül egy asztalhoz az RTL-lel
- RTL, TV2, Viasat3 - új műsorokra készül
- Az RTL magát büntette az Eb-döntő alatt, az MTV hiába tarolt
- RTL - visszatért Révész Zsuzsa
- Celebkínzás, tánc és Ablak az őszi tévékben
- A Tv2 minden szinten változni akar
- TV2 - nem válthat logót?
- Adidasban nem büdösödik a láb
- Új vezetők és saját ügynökség az Origónál
- Már három szervezetnél lehet panaszkodni
„A TV2 semmilyen formában nem képviselteti magát szeptember 19-én a BrandFestival 08 (BF)konferencián, többek közt azért, mert inkorrektnek tartja az eseményre regisztrálókkal szemben, hogy a rendezvényt a szervezők olyan előadókkal is hirdetik, akikkel nincs megállapodásuk” - ezt a rövid közleményt jelentette meg a Tv2 sajtóoldalán.
Az ügy hátterében az áll, hogy az RTL Klub értékesítését végző R-Time a BF-második napján egy tévés szakmai délutánt szervezett. A szervezők szerettek volna a programba illeszteni egy vezérigazgatói vitát, Dirk Gerkens, az RTL Klub és Várdy Zoltán, a Tv2 vezérigazgatója között. A beszélgetés moderátora a tervek szerint Simon Zsolt, a Mediaedge:cia ügyvezetője lett volna.
„Nyár eleje óta egyeztettünk a TV2 vezérigazgatójával, aki elsőre nem lelkesedett az ötletért, de más formában nem zárkózott el a szerepléstől. Ezen héten kedden viszont egy külföldi vendég érkezésére hivatkozva lemondta a részvételt és ekkor kérte először, hogy a programból vegyük ki a nevét” - mondta el a konfliktus hátterét Barna Tamás, a BF elnöke. Ekkor a szervezők a programból és hirdetésből kivették Várdy Zoltánt, a nyomtatott hirdetések egy része viszont már megjelent.
„Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült egy asztalhoz ültetni a két legnagyobb kereskedelmi csatorna vezetőjét, pedig ennek a konferenciának pont az a célja, hogy a legjelentősebb külföldi és hazai cégek döntéshozói szakmai kérdésekről beszélgessenek” - tette hozzá Barna.
A Tv2 másképp emlékszik. Grexa Liliána, a Tv2 szakmai kommunikációs vezetője szerint Várdy Zoltán a BF szervezőjével folytatott egyeztetései során egyáltalán nem mondott igent a felkérésre, gondolkodási időt kért, és jelezte, hogy az esemény időpontja sem biztos, hogy megfelelő számára, majd meglepve látta, hogy az eseményt beharangozó kampányanyagokban az ő neve is szerepel. Már ezt megelőzően is kérte a szervezőket, hogy vegyék ki a programból, mert más elfoglaltsága van az esemény napján, de ez csak másodszori jelzésre történt meg az online felületeken.
A Kreatív Online kérdésére Vidus Gabriella, az R-Time ügyvezetője ennyit fűzött hozzá a történtekhez: „Nagyon sajnáljuk, hogy a TV2 nem képviselteti magát a Primetime televíziós szakmai konferencián, és értetlenül állunk a jelenség előtt."