hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapest Airport - Magyarországot népszerűsítik Ferihegyen

A turisztikai csúcsszezonban a ferihegyi repülőtér indulási és érkezési oldalain Budapestet és Magyarországot népszerűsítő plakátok fogadják az utazókat. A kampányt közösen indította a budapesti Városarculati Tanácsnoki Iroda (VTI), a Magyar Turizmus (MT), a Budapest Airport (BA), a repülőtéri médiafelületeket értékesítő Clear Channel Outdoor és a Defi Hungary.
hirdetés
Mostantól az országba repülőgépen érkező külföldieket "Budapest welcomes you" felirat fogadja, a beléptető folyosó falait pedig a fővárosi épületekről és eseményekről láthatók képek borítják. Ezeken a kreatívokon a VTI új budapesti grafikai városarculati elemei jelennek meg. Az új logóval és a "Budapest - city of senses" szlogennel készült plakátokon például a Duna, a fürdőkultúra, a város látképe látható.

A repülőtér indulási oldalán az MT hirdetései "búcsúztatják" és csábítják visszatérésre a távozó turistákat. Az MT plakátjain a vállalat által idén bevezetett új külföldi arculat általános "Hungary - A love for life" (Magyarország - egy életre szóló szerelem) szlogenje mellett, az a kérdés is szerepel, amelyet biztonsági okokból minden utazónak feltesznek a légitársaságok a csomagok feladása során: "Did you pack your bag yourself?" azaz saját kezűleg csomagolta be bőröndjét? "A bagful of adventure awaits you on your next visit!" felhívás pedig arra utal, hogy a most távozó utazót a következő látogatása alkalmával ugyancsak egy bőröndnyi élmény várja Magyarországon.

A szolgáltatók összefogásával megvalósult akcióban a BA és közreműködő cégei a felületeket ingyen bocsátották a VTI és az MT rendelkezésére.

A BA tavaly összesen 8,6 millió utast szolgált ki, ebből közel 4,4 millió volt az induló utas. A ferihegyi reptér csúcsszezonja július, augusztus és szeptember, ezalatt várhatóan mintegy hárommillió utas fordul meg a légikötőben.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés