hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapestet népszerűsítik Skóciában

Városi és elővárosi buszokon, sajtóanyagokkal és nyereményjátékokkal hirdetik Budapestet a skót főváros környékén. A promóció az áprilisban induló Edinburgh-Budapest repülőjárathoz kapcsolódik.

hirdetés

A Magyar Turizmus és a Jet2 légitársaság közös kampányt indít a hamarosan induló Edinburgh-Budapest járat népszerűsítésére. A skót fővárosban és annak vonzáskörzetében közlekedő buszok oldalán március közepétől plakátok hirdetik Budapestet, mint lehetséges úti célt.

A promóciót a Magyar Turizmus és a Budapest Airport együttműködéséből született kampány egészíti ki, melynek során újságcikkekkel és nyereményjátékokkal népszerűsítik a magyar nevezetességeket. Az Edinburgh környéki rádiók például Budapestről szóló vetélkedők keretében sorsolnak ki ingyenes repülőjegyeket és ezekhez járó budapesti szállást.

Az Egyesült Királyságban egyébként vonzó úticélnak számít Magyarország: a városnéző utak között az ötödik helyen áll, konferenciával kapcsolatos célpontként pedig a hetedik legnépszerűbb. A KSH adatai szerint a harmadik legtöbb turista a szigetországból érkezik hozzánk, tavaly 204 ezer vendég közel 500 ezer vendégéjszakát töltött a hazai, kereskedelmi szálláshelyeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés