hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bulival ünnepeljük a legjobb pr-projekteket

Az egyetlen hazai pr-verseny, a Prizma Kreatív Pr Díj legjobbjainak idén egy díjátadó ceremóniával egybekötött hatalmas bulit is szervez a Kreatív kiadója. A versenyre október 25-éig lehet jelentkezni.

hirdetés

A nemzetközi reklámversenyek trendjeit követve tavaly hirdette meg először a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary az első hazai pr-versenyt, a Prizma Kreatív Pr Díjat. A nemzetközi porondon a Cannes Lions és a Golden Drum reklámfesztiválokhoz 2010-ben felzárkózott többek között az Eurobest Awards is, amely ebben az évben vezette be a pr-kategóriát, Cannes-ban pedig egyharmadával nőtt a nevezések száma a pr-kategóriában. Úgy tűnik tehát, hogy a trend nem ért véget: a pr szerepe továbbra is erősödik a kommunikáció világában – amiben nem kis szerepe van a közösségi média előretörésének.

Új kategóriák

A nemzetközi trendek a hazai pr-szakmára nézve is bíztatóak. Tavaly aranyat nyert egy magyar pr-ügynökség a Golden Drumon, idén pedig annak ellenére, hogy feleannyi munkát neveztünk ebbe a mezőnybe, egy kivétellel az összes nevezésünk döntőbe jutott. Hogy hazai porondon is megmérkőzhessenek a legjobb és legkreatívabb ötleteket felmutató pr-vezérelt kampányok és pr-projektek, és a nemzetközi mezőnyben bátrabbnak mutatkozó reklámügynökségek mellett a pr-ügynökségeknek is legyen megmérettetési lehetősége, a Kreatív Csoport k idén ismét meghirdette a Prizma Kreatív Pr Díjat. A versenyre a tavalyihoz hasonlóan pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve pr-tevékenységet végző, vagy ilyet megrendelő cég.

A nevezők a versenyre 2009. szeptember 1. és 2010. augusztus 31. között Magyarországon futó pr-projektekkel, illetve a pr-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel – kiadványokkal, médiamegoldásokkal – nevezhetnek, szektoroktól függetlenül. A tavalyi tapasztalatok alapján módosultak a kategóriák: a zsűri ezúttal külön mezőnyben bírálja el a nonprofit pr-kampányokat és a közintézmények pr-projektjeit, és új kategóriaként vezette be a self-branding megoldásokat. A kiadványok, médiamegoldások között külön kategóriába kerültek azok a digitális pr-kampányok, amelyek komplexitásuk folytán nem merítik ki a weboldal, a blog vagy a közösségi médiamegoldás kategóriájának fogalmát.

Több pr-es a zsűriben

Változott idén a Prizma Kreatív Pr Díj zsűrijének összetétele is: a média oldal rovására idén több pr-szakember ül a csapatban. A megbízói oldal szemléletével bíráló zsűrielnök, Leitner György, a Glaxosmithkline vezérigazgatója, a marketinges oldalról érkező Nagy Bálint, az IBS tanszékvezetője, valamint Valkó Emőke, a Pázmány Péter Egyetem szakirányvezetője és az MPRSZ jogi és etikai bizottságának tagja és Lausek Esther, a Kreatív pr-rovatának vezetője mellé idén új zsűritagként kérték fel a szervezők Galambos Mártont, a Figyelő főmunkatársát és a Kreatív korábbi pr-rovatvezetőjét, Weinwurm Bencét, a Prokomm tanácsadó ügynökség vezetőjét és Perlaky-Papp Józsefet, a BKF docensét és szakirányvezetőjét, aki az MPRSZ elnökségének is tagja.

A Prizma Kreatív Pr Díj nevezési feltételeit és a jelentkezési lapot az érdeklődők itt letölthetik, a nevezés határideje 2010. október 25.

A tavalyihoz hasonlóan a kiadó az összes nevezést – eredménytől függetlenül – megjelenteti egy, a verseny után megjelenő kiadványban, a díjátadó ceremóniát viszont ezúttal nem a november 16-ai Pr Napon, hanem november 23-án, az Ötkertbe szervezett bulin tartja. A Kreatív által először megrendezett hazai pr-es bulira a kiadó minden nevező és nem nevező, ügyféloldali és ügynökségi pr-es munkatársat és pr-rel (is) foglalkozó kommunikációs szakembert szeretettel vár.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés