hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - kinevezték a médiás zsűrielnököt

Dominic Proctor, a MindShare médiaügynökség globális kreatívigazgatója lesz a jövő évi Cannes Lions reklámfesztivál Media Lions zsűrijének elnöke - jelentették be a fesztivál szervezői.
hirdetés
Dominic Proctor, a Cannes Lions fesztivál Media Lions zsűrijének frissen kinevezett elnöke 1997-ben indította el a MindShare Worldwide-ot, mely jelenleg hatezer szakembert foglalkoztat, és összesen 96 irodát üzemeltet világszerte.

Proctor karrierje több mint két évtizeddel korábban indult, 1979-ben: több reklámügynökségnél is dolgozott, mielőtt a J. Walter Thompsonhoz (JWT) csatlakozott volna. A JWT-nél a londoni iroda médiaigazgatójaként működött 1989-től, majd három évvel később már a vezérigazgatói pozíciót töltötte be, egészen a MindShare elindításáig.

A szakember szerint „fantasztikus időszak” a mostani a médiások számára, mert a médiával foglalkozó szakemberek egyre fontosabbak az ügyfelek számára - ezért van mit ünnepelni a fesztivál alkalmával.

A Cannes Lions fesztiválon egyébként 1999-ben indították el a Media Lions kategóriát, hogy díjazzák a kiemelkedő médiatervezői és -stratégiai munkákat, kampányokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés