Cannes Lions - kinevezték a médiás zsűrielnököt
2007. december 20. 09:46
Dominic Proctor, a MindShare médiaügynökség globális kreatívigazgatója lesz a jövő évi Cannes Lions reklámfesztivál Media Lions zsűrijének elnöke - jelentették be a fesztivál szervezői.
Dominic Proctor, a Cannes Lions fesztivál Media Lions zsűrijének frissen kinevezett elnöke 1997-ben indította el a MindShare Worldwide-ot, mely jelenleg hatezer szakembert foglalkoztat, és összesen 96 irodát üzemeltet világszerte.
Proctor karrierje több mint két évtizeddel korábban indult, 1979-ben: több reklámügynökségnél is dolgozott, mielőtt a J. Walter Thompsonhoz (JWT) csatlakozott volna. A JWT-nél a londoni iroda médiaigazgatójaként működött 1989-től, majd három évvel később már a vezérigazgatói pozíciót töltötte be, egészen a MindShare elindításáig.
A szakember szerint „fantasztikus időszak” a mostani a médiások számára, mert a médiával foglalkozó szakemberek egyre fontosabbak az ügyfelek számára - ezért van mit ünnepelni a fesztivál alkalmával.
A Cannes Lions fesztiválon egyébként 1999-ben indították el a Media Lions kategóriát, hogy díjazzák a kiemelkedő médiatervezői és -stratégiai munkákat, kampányokat.
Proctor karrierje több mint két évtizeddel korábban indult, 1979-ben: több reklámügynökségnél is dolgozott, mielőtt a J. Walter Thompsonhoz (JWT) csatlakozott volna. A JWT-nél a londoni iroda médiaigazgatójaként működött 1989-től, majd három évvel később már a vezérigazgatói pozíciót töltötte be, egészen a MindShare elindításáig.
A szakember szerint „fantasztikus időszak” a mostani a médiások számára, mert a médiával foglalkozó szakemberek egyre fontosabbak az ügyfelek számára - ezért van mit ünnepelni a fesztivál alkalmával.
A Cannes Lions fesztiválon egyébként 1999-ben indították el a Media Lions kategóriát, hogy díjazzák a kiemelkedő médiatervezői és -stratégiai munkákat, kampányokat.
(forrás:
Kreatív Online)