Cannes Lions- cyber zsűrielnököt avattak
2008. január 16. 10:06
Colleen DeCourcy, a TBWA Worldwide digitális üzletágának vezetője lesz a Cyber Lions zsűri elnöke – jelentették be az 55. Cannes Lions reklámfesztivál szervezői. Ügynökségénél DeCourcy főleg közösségi hálókkal, márkázott szórakoztató tartalmakkal, és word of mouth marketinggel foglalkozik.
Bár DeCourcy először szerepel zsűrielnökként a fesztiválon, zsűritagként már korábban is járt Cannes-ban: 2006-ban a Cyber Lions, 2007-ben pedig a Titanium és az Integrated Lions zsűri tagja volt.
A szakembert tavaly az Advertising Age és az Advertising Women of New York Association beválasztotta a 25 nő közé, „akire érdemes figyelni” a reklám, marketing és média világában.
Colleen DeCourcy karrierje indulását követően Londonban dolgozott, mint a Spafax WPP vezető kreatívigazgatója, majd az ICE Integrated Communications & Entertainment következett Torontóban, ezután az Organichoz igazolt, ahol már alelnökként és vezető kreatívigazgatóként felelt az ügynökség Experience Design csoportjának munkájáért, hozzásegítve a DaimlerChrylsert a 2005-ös „Interactive Marketer of The Year” cím megszerzéséhez.
Az Organic után a JWT következett, ahol „Chief Experience Officer”-ként főként a Sunsilk, a Kimberly-Clark, a Cadbury Adams, a Diamond Trading Commission és a Ford márkákon dolgozott, emellett a HSBC Ügyvezető kreatívigazgatói pozícióját is betöltötte.
Később a TBWA és a Tequila hálózatok globális digitális stratégiájának fejlesztéséért felelt DeCourcy pályafutás során egyaránt foglalkozott digitális utómunkával, mozgóképes grafikai design-nal, kreatív kampányokkal és digitális platformtervezéssel.
A szakembert tavaly az Advertising Age és az Advertising Women of New York Association beválasztotta a 25 nő közé, „akire érdemes figyelni” a reklám, marketing és média világában.
Colleen DeCourcy karrierje indulását követően Londonban dolgozott, mint a Spafax WPP vezető kreatívigazgatója, majd az ICE Integrated Communications & Entertainment következett Torontóban, ezután az Organichoz igazolt, ahol már alelnökként és vezető kreatívigazgatóként felelt az ügynökség Experience Design csoportjának munkájáért, hozzásegítve a DaimlerChrylsert a 2005-ös „Interactive Marketer of The Year” cím megszerzéséhez.
Az Organic után a JWT következett, ahol „Chief Experience Officer”-ként főként a Sunsilk, a Kimberly-Clark, a Cadbury Adams, a Diamond Trading Commission és a Ford márkákon dolgozott, emellett a HSBC Ügyvezető kreatívigazgatói pozícióját is betöltötte.
Később a TBWA és a Tequila hálózatok globális digitális stratégiájának fejlesztéséért felelt DeCourcy pályafutás során egyaránt foglalkozott digitális utómunkával, mozgóképes grafikai design-nal, kreatív kampányokkal és digitális platformtervezéssel.
(forrás:
Kreatív Online)