hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions- cyber zsűrielnököt avattak

Colleen DeCourcy, a TBWA Worldwide digitális üzletágának vezetője lesz a Cyber Lions zsűri elnöke – jelentették be az 55. Cannes Lions reklámfesztivál szervezői. Ügynökségénél DeCourcy főleg közösségi hálókkal, márkázott szórakoztató tartalmakkal, és word of mouth marketinggel foglalkozik.
hirdetés
Bár DeCourcy először szerepel zsűrielnökként a fesztiválon, zsűritagként már korábban is járt Cannes-ban: 2006-ban a Cyber Lions, 2007-ben pedig a Titanium és az Integrated Lions zsűri tagja volt.

A szakembert tavaly az Advertising Age és az Advertising Women of New York Association beválasztotta a 25 nő közé, „akire érdemes figyelni” a reklám, marketing és média világában.

Colleen DeCourcy karrierje indulását követően Londonban dolgozott, mint a Spafax WPP vezető kreatívigazgatója, majd az ICE Integrated Communications & Entertainment következett Torontóban, ezután az Organichoz igazolt, ahol már alelnökként és vezető kreatívigazgatóként felelt az ügynökség Experience Design csoportjának munkájáért, hozzásegítve a DaimlerChrylsert a 2005-ös „Interactive Marketer of The Year” cím megszerzéséhez.

Az Organic után a JWT következett, ahol „Chief Experience Officer”-ként főként a Sunsilk, a Kimberly-Clark, a Cadbury Adams, a Diamond Trading Commission és a Ford márkákon dolgozott, emellett a HSBC Ügyvezető kreatívigazgatói pozícióját is betöltötte.

Később a TBWA és a Tequila hálózatok globális digitális stratégiájának fejlesztéséért felelt DeCourcy pályafutás során egyaránt foglalkozott digitális utómunkával, mozgóképes grafikai design-nal, kreatív kampányokkal és digitális platformtervezéssel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés