hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkelt a 450 milliós EU-elnökségi megbízás

Az IMG, az ACG, valamint a Hamu és Gyémánt végzi a kommunikációs feladatokat az EU-elnökség ideje alatt. A megbízás értéke közel félmilliárd forint.

hirdetés

Az IMG (Inter Media Group), az ACG, valamint a Hamu és Gyémánt látja el az Európai Unió (EU) magyar soros elnökségének lakossági kommunikációs feladatait – közölte a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium szerdán.

A minisztérium 2010. december 24-én gyorsított, tárgyalásos közbeszerzési eljárást indított a 2011. évi soros EU-elnökség lakossági ernyőkommunikációjához kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi és online feladatok elvégzésére.

Az ajánlatkérő az eljárás tárgyát két részre – médiatervezésre és -vásárlásra, valamint kreatív tervezésre – osztotta, amelyekre külön-külön is elfogadott jelentkezéseket, illetve ajánlatokat. A kreatívtervezésre három részvételi jelentkezés, majd – az alkalmasság vizsgálatát követően – egy ajánlat; a médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási kiírásra négy jelentkezés, majd három ajánlat érkezett. A két rész keretösszege bruttó 450 millió forint, melynek hozzávetőleg 80 százaléka a médiaköltés, a fennmaradó körülbelül 20 százalék jut a kreatív- és stratégiai tervezési feladatokra.

A nyertes ajánlattevőket kedden hirdették ki, a bírálati szempontrendszert egyrészt az ajánlattevő cégek által kidolgozott, az ajánlatkérő által előzetesen megadott mintafeladat kidolgozásának szakmai színvonala, a céloknak való megfelelés, a stratégiai gondolkodásmód, másrészt az ajánlott árak és kedvezmények adták.

A „médiastratégia megalapozottsága, a piacismeret, továbbá a célmédiumok tekintetében vállalt médiavásárlási árak alapján” befutott IMG a minisztérium szerint jól felépített, részletesen végigvezetett médiatervet készített, célcsoport- és attitűdvizsgálatok, valamint iparági médiakutatások felhasználásával. Az IMG-t már korábban, a céghez operációs igazgatóként csatlakozott Tóth Orsolyával készített interjúnk idején is úgy emlegették sokan az iparágban, mint az állami megbízásokért eséllyel induló társaság.

A kreatív tervezés és megvalósítás tárgyában a korábban a Miniszterelnöki Hivatalnak is dolgozó ACG és a Hamu és Gyémánt Média közös ajánlata nyert. A konzorciumban pályázó két cég közül az ACG végzi a stratégiai és atl feladatokat, míg a Hamu és Gyémánté a megbízás online, btl és tartalomszolgáltatás része – tájékoztatta a Kreatívot Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.

A közlemény szerint ajánlatukban újszerű, az „eddigi elnökségi kommunikációs megközelítésekhez képest is kreatív megközelítést mutattak be, amely teljes mértékben kiszolgálja a fogyasztói insightokat és az általuk javasolt kreatív eszközök kommunikációs szempontból hatékonyan szolgálhatnak az elnökség kulturális tartalmainak közvetítésére mind hazai, mind nemzetközi vonatkozásban”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hm...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés