hirdetés
hirdetés

Gulyás János lett Simon Zsolt utódja

2010-11-02

November elsejétől Gulyás János, az Ipsos kutatóintézet eddigi vezérigazgatója tölti be a MEC október 24-én megüresedett ügyvezetői igazgatói posztját.

Mint azt már megírtuk, október 24-én távozott a MEC, korábban Mediaedge:cia médiaügynökség éléről az ügyvezető igazgatói posztot tíz éve betöltő Simon Zsolt, hogy a nyáron leköszönő Várdy Zoltán után a Tv2 vezérigazgatói feladatait lássa el.  A MEC-nél ma jelentették be, ki lesz az ügynökségnél Simon Zsolt utódja, és mint azt a Kreatív Online megtudta, az új ügyvezető már munkába is állt.

Gulyás JánosMiután az Ipsos közleményében október elején bejelentette, hogy a kutatóintézet vezérigazgatói pozícióját október elsejétől Géczi Tamás tölti be, aki az addig a reklámkutatással foglalkozó üzletág (ASI) közép-kelet-európai, közel-keleti és afrikai régiójának vezetője volt, Gulyás János, addigi vezérigazgató pedig távozik a cégtől, már sejteni lehetett, hogy ő lesz a MEC új ügyvezetője. A sejtés beigazolódott. Gulyás új pozíciójában Anna Lubowskának, az MEC közép-kelet európai vezetőjének jelent majd

„Izgalmas kihívásnak és megtisztelőnek érzem, hogy a MEC az én személyemben találta meg Zsolt utódját. Sokat dolgoztam már együtt a céggel, jól ismerem, és kis gondolkodás után örömmel is vállaltam el a feladatot” – mondta el a Kreatív Online megkeresésére Gulyás János, aki szerint ügyvezetése alatt nem lesz szükség óriási változtatásokra, inkább a cég eddigi sikereit kell majd tovább folytatni.

Gulyás János 2008 februárja óta volt tagja az akkor még Szonda Ipsos néven futó kutatóintézet menedzsmentjének Levendel Ádám elnök-vezérigazgató és Sterk Péter vezérigazgató mellett. Tavaly nyár óta Gulyás egyedül töltötte be a vezérigazgatói posztot, miután a francia többségi társtulajdonos kivásárolta a magyar tulajdonosok – többek között Levendel Ádám és Sterk Péter – részét a cégből. Korábban Gulyás öt évig a Y&R Brands vállalatcsoport vezérigazgatója és egyben a Y&R Advertising ügyvezető igazgatója volt, mígnem 2007 júliusában távozott a Y&R-től. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában dolgozott, ahol a világ több mint negyven országában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Nestlé élelmiszer és ásványvíz márkáinak globális koordinációjáért.

Gulyás Jánossal a Kreatív még 2003 áprilisában készített címlapinterjút, amelyet itt olvashat el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés