hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - ismertebb lett

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) idén is felmérte a lakosság, valamint a jogászok, vállalkozók és gazdasági újságírók véleményét a hivatal munkájával kapcsolatban. A Tárki kutatásából kiderült, hogy a felnőtt lakosság több mint a fele hallott már a GVH-ról, ami növekedést mutat a legutóbbi adatokhoz képest.
hirdetés
A GVH idén negyedik alkalommal mérte fel ismertségét a lakosság, illetve a versenyhivatali szempontból kiemelt célcsoportnak számító jogászok, vállalkozók és szakújságírók körében, valamint vizsgálta a versenyjogi ismereteket.

A kutatásból kiderült, hogy a felnőtt lakosság több mint a fele hallott már a GVH-ról, ami a legutóbb mért 2004-es adatokhoz képest 11 százalékpontos növekedést jelent. A vállalkozók körében még jobb a helyzet, hiszen szinte minden megkérdezett hallott a versenyhatóságról.

A konkrét versenyjogi ismeretekkel kapcsolatban viszont már nem ilyen jól tájékozottak a megkérdezettek. A 2004-es eredményekhez hasonlóan a magyar társadalom negyede hallott már a versenytörvényről, a többség viszont még sohasem találkozott ezzel a jogszabállyal, ugyanakkor a vállalkozók és a gazdasági újságírók körében 80 százalék feletti az ismertség.

A versennyel kapcsolatban a megkérdezettek többsége a kiegyenlített szabályozás híve: a lakosság több mint kétötöde, a jogászok fele, a vállalkozók kétharmada szerint jobb, ha a gazdasági folyamatok szabályozásában azonos mértékű az állam és a piaci verseny szabályozó hatása.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés