hirdetés
hirdetés
hirdetés

IA Cup - előtérben a lokalitás

A Golden Drumon egy új nemzetközi reklámfesztivál elindulását jelentették be: három nemzetközi reklámfesztivál-szervező összefogott, és jövőre debütálnak az Intercontinental Advertising (IA) Cuppal.
hirdetés

Az ázsiai országok és a pacific-térség legkreatívabb munkait díjazó AdFest, a latin-amerikai FIAP és a Golden Drum szervezői közös fesztivál-vállalkozásba kezdtek. A tervekről és az ütemezésről a Golden Drum házigazdáival többek között Francisco Gonzales, a FIAP vezetője, Jimmy Lam, az AdFest ügyvezetője, Vinit Suraphongchai, az AdFest elnöke és Michael Conrad, a Berlin School of Creative Leadership elnöke tárgyalt.

Az IA Cup célja, hogy a lokális kreativitást díjazza. Michael Conrad a "Think
local, manage global" alapelvről elmondta: szinte minden nagyszerű és magas kreatív színvonalú kampány egy-egy lokális piacra készült, és a lokalitást hiba lenne háttérbe szorítani. Véleménye szerint változtatásra szorul a "Think global, act local" stratégia.

Az IA Cup verseny kategóriái nagyjából ugyanolyanok lesznek, mint a többi reklámversenyen, megmérkőznek majd az autó, a food és a noon-foods brandek hirdetései, valamint a bankok és az elektronikai cikkek reklámjai. A Cannes-i
fesztiválhoz hasonlóan kiosztják majd a "best use of local music" díjat is, de
lesz például "best use of art" és "best photography" elismerés is.
Az IA Cup-ot a portorozsi fesztivál utánra időzítették. Az első IA Cup 2007. novemberében lesz majd Spanyolországban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés