hirdetés
hirdetés
hirdetés

IVSZ, IEB, Kirowski - ismét kiírta a pályázatot

Újra keresi az év legsikeresebb internetes kereskedőjét a pályázat alapítója, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) és az Inter-Európa Bank (IEB), valamint a verseny támogatója, a Kirowski.
hirdetés

Az Év Internetes Kereskedője díjért folyó verseny tavaly indult, amely a Bookline győzelmével zárult. A fődíjat idén is az az internetes kereskedő vállalkozás kapja, amely a vásárlók internetes szavazása, illetve a szakmai zsűri döntése alapján legtöbbet tette a hazai e-kereskedelem területén, és a zsűri véleménye alapján a legjobbnak bizonyul. A zsűri a legtöbb szavazatot kapott 30 vállalkozás közül - több körös elbírálás után - először kijelöli az általa legjobbnak minősített tíz e-kereskedőt, majd közöttük azt az egyet, amely megkapja az Év Internetes Kereskedője Díjat. A szakmai zsűrizés üzleti, pénzügyi és marketing kritériumok alapján történik.

A tavalyi nyertes, a Bookline egy évig használhatta a díj megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott számos kedvezményt is igénybe vehette. A szakmai zsűri akkor a bortarsasag.hu internetes oldalt választotta az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjévé. Az internetes közönségszavazás idén szeptember 15-e és október 15-e között zajlik.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés