hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két tendert nyert a NeoNoir

Egy mérnöki vállalattal, valamint a Heineken Hungária egy új márkáján kezd el dolgozni a NeoNoir. MIndkét ügyfél megpályáztatta a megbízást. 

hirdetés

A 2009 végén alakult NeoNoir hazai kommunikációs ügynökség két hosszútávú szerződés megkötésével ünnepelte második évfordulóját: november közepén kezdenek el dolgozni az ABB-nek és a Heinekennek is.

A Forbes listáján tavaly a 180. helyet megszerező ABB mérnöki vállalat eddig nem dolgozott ügynökséggel. A most megkötött kommunikációs szerződés egy évre szól, és teljeskörű pr-szolgáltatást foglal magában. Az ügyfelet a NeoNoir háromfordulós meghívásos tenderen nyerte el, amin összesen tíz ügynökség indult.

Szintén a napokban indul az ügynökség Strongbow márkával közös munkája is. A Heineken Hungária egy új termékének bevezetésében és az ahhoz kapcsolódó folyamatos Facebook-kommunikációban számít az ügynökségre. A háromfordulós zártkörű tenderen öt ügynökség indult.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés