hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - új Arany Penge emblémákat vár

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) pályázatot hirdetett az Arany Penge reklámverseny új emblémáinak elkészítésére. A kiíró szándékai szerint az új emblémákat a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnák majd fel üzleti kommunikációjukban.
hirdetés
A MAKSZ az Arany Penge kreatív reklámversenyhez kapcsolódva olyan emblémák bevezetését tervezi, melyeket a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők kapnak a díj mellé, hogy azt üzleti kommunikációjuk során szabadon felhasználhassák.

„Örömmel tapasztaltuk, hogy már nem csak az ügynökségek, de a megrendelők is büszkén számolnak be az Arany Pengén elért eredményeikről. Ezt a számunkra kedvező folyamatot szeretnénk segíteni egységes és jól kommunikálható emblémákkal” - mondta Récsán Gábor, a szervezet főtitkára.

A pályázaton minden MAKSZ-tag, valamint az Arany Pengén már díjazott ügynökség részt vehet, az embléma javaslatokat a szervezők szeptember 1-ig várják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés