Marketingigazgató a Magyar Turizmusnál
Új marketingigazgatót nevezett ki a Magyar Turizmus. A posztot betöltő Dudás Krisztina több nagyvállalatnál dolgozott, legutóbb a Malévnál.
A Magyar Turizmusnál az utóbbi időben nagy a jövés-menés a marketingigazgatói poszton, mivel Szűcs Balázs menesztése után a tavaly szeptemberben kinevezett Debreceni János újabb szakember látja el a feladatokat. Dudás Krisztina január 10-től dolgozik a Magyar Turizmus marketingigazgatójaként.

2000-ben lett az IBM Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója, 2004 és 2007 között pedig a Malév termékfejlesztési és marketing osztályának vezetője, majd mostani kinevezéséig a termék- és ügyfélmenedzsment osztály vezetője volt. Ezen a poszton a kereskedelmi vezérigazgató-helyettes irányítása alatt, többek között a termékfejlesztési, a brand, az ügyfélmenedzsment, a központi poggyászkereső és a törzsutas területek munkájának szakmai vezetése, továbbá a Malév és a oneworld márka integrációjának elkészítése, a márkaérték, márkaimázs és ügyfél-elégedettségi kutatások készítésének koordinálása tartozott hozzá.
A Magyar Turizmus marketingigazgatójaként Dudás Krisztina elsődleges feladata a társaság Új vizeken elnevezésű 2011. évi marketingtervének végrehajtása lesz.
Arról nincs információnk, hogy elődje, Debreceni János hol folytatja pályafutását.