hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingigazgató a Magyar Turizmusnál

Új marketingigazgatót nevezett ki a Magyar Turizmus. A posztot betöltő Dudás Krisztina több nagyvállalatnál dolgozott, legutóbb a Malévnál.

hirdetés

A Magyar Turizmusnál az utóbbi időben nagy a jövés-menés a marketingigazgatói poszton, mivel Szűcs Balázs menesztése után a tavaly szeptemberben kinevezett Debreceni János újabb szakember látja el a feladatokat. Dudás Krisztina január 10-től dolgozik a Magyar Turizmus marketingigazgatójaként.

Dudás Krisztina
A szervezet új vezetője pályáját a Next Computernél kezdte 1988-ban értékesítési menedzserként, 1992-től a Tetra Pak Hungária marketingmunkatársaként, kereskedelmi és fogyasztói promóciós akciók megszervezése mellett, többek között márkaorientált marketingprogramok kidolgozásáért volt felelős. 1994-től a Pepsi Cola kereskedelemfejlesztési igazgatójaként már a kereskedelemmel kapcsolatos marketingtevékenységet irányította. 1996-tól 1998-ig az ING Bank marketing főosztályvezetői pozícióját töltötte be, majd 1998 és 2000 között a Vivendi Telecom Hungary marketingkommunikációs menedzsere volt. Itt feladata volt többek között a marketingkommunikációs terv kidolgozása és végrehajtása, a márkaépítés és márkakommunikáció irányítása is.

2000-ben lett az IBM Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója, 2004 és 2007 között pedig a Malév termékfejlesztési és marketing osztályának vezetője, majd mostani kinevezéséig a termék- és ügyfélmenedzsment osztály vezetője volt. Ezen a poszton a kereskedelmi vezérigazgató-helyettes irányítása alatt, többek között a termékfejlesztési, a brand, az ügyfélmenedzsment, a központi poggyászkereső és a törzsutas területek munkájának szakmai vezetése, továbbá a Malév és a oneworld márka integrációjának elkészítése, a márkaérték, márkaimázs és ügyfél-elégedettségi kutatások készítésének koordinálása tartozott hozzá.

A Magyar Turizmus marketingigazgatójaként Dudás Krisztina elsődleges feladata a társaság Új vizeken elnevezésű 2011. évi marketingtervének végrehajtása lesz.

Arról nincs információnk, hogy elődje, Debreceni János hol folytatja pályafutását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás