hirdetés
hirdetés
hirdetés

McDonald’s - a Café PR-rel is dolgozik

A McDonald’s kommunikációját nemcsak az Avantgarde Group és a Noguchi Porter Novelli segíti, hanem a Café PR is. Az utóbbi ügynökség felkérés alapján dolgozik a gyorsétterem-lánc alapítványi és környezetvédelmi kommunikációján.
hirdetés
A McDonald’s megosztotta kommunikációs tevékenységének koordinálását, ezen belül két téma kommunikációs stratégiájának megtervezésére és a kommunikációs anyagok elkészítésére a Café PR-t kérte fel. Az ügynökség referenciái alapján, tender nélkül nyerte el a megbízást, amely a gyorsétterem-lánc alapítványi és környezetvédelmi kommunikációjára szól. A két cég az év végéig kötött szerződést.

A Café PR feladata a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány kommunikációs tevékenységének pr-kommunikációs átvilágítása, tervezése és koordinálása; továbbá a vállalat környezetvédelmi tevékenységének hangsúlyosabb megjelenítése.

Mint ismert, a McDonald’s összesen három pr-ügynökséggel dolgozik együtt, a Café PR-en kívül az Avantgarde Group 2006 tavasza óta partnere a gyorsétterem-láncnak, a Noguchi Porter Novelli pedig áprilistól felel a vállalat szponzorációs, illetve kiegyensúlyozott életmód programjainak kommunikációjáért.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés