hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még több időt ad Cannes

Két héttel meghosszabbították a jelentkezési határidőt a Cannes Lions szervezői. A nemzetközi reklámverseny egyszer már adott haladékot a nevezőknek. 

hirdetés

A Cannes Lions szervezői eredetileg március 4-ig várták a jelenkezéseket, majd úgy döntöttek, hogy meghosszabbítják a leadási határidőt és március 11-ét tűzték ki

Azok akik mégis lemaradtak, most örülhetnek, mert a szervezők újabb haladékot adtak: az új nevezési határidő április 8-a. 

Az 58. nemzetközi reklámfesztiválon 13 kategóriában lehet indulni, a szemlét június 19-től 25-ig rendezik meg. A cannes-i verseny hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés