hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mood Media - mindent bevetett

Egy lakberendezési áruház kertészet részlegén virágillat, míg a fürdőszoba szekcióban friss tengeri levegő fogadja a vásárlókat - mindez annak az érzékszervi marketingmegbízásnak a része, amelyet a spanyolországi Mood Marketing a Leroy Merlinnek dolgozott ki. Az ügynökség azonban nemcsak illatmarketinget, hanem vizuális és háttérzenei szolgáltatást is bevetett.
hirdetés
Az érzékszervi marketing minden elemével élt a spanyolországi Mood Media a Leroy Merlin megbízásából, ez volt Európában az első úgynevezett multiszenzoriális projekt.

A Mood Media 11 plazma képernyőt telepített a spanyolországi áruházban, melyből tíz képernyőn barkácsolási tippek, hirdetések és vállalati információk futnak, egy képernyő pedig teljesen mobil. Ezen a felületen termékekkel kapcsolatos promóciók és áruakciók jeleníthetők meg az áruház bármely részlegén, ahol az aktuális kampány éppen esedékes.

A vizuális megjelenésen túl az érzékszervi marketing elemek kombinációjának részét képezi az illatmarketing is: az áruházba történő belépéskor lótuszvirág illat fogadja a vásárlót, a kertészet részlegen hasonlóan virágillat uralkodik, míg a fürdőszoba szekcióban a friss tengeri levegő aromáját alkalmazzák. Az ügynökség létrehozta a Leroy Merlin önálló zenei csatornáját is, mely különböző stílusokat sugároz az általános vásárlótérben, a fürdőszobai osztályon és a kertészeti részlegen.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés