hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mood Media - új megbízás, kinevezések

Új megbízást kapott az érzékszervi marketinggel foglalkozó magyarországi Mood Media, amely a Palace Cinemas-nak szolgáltat háttérzenét. Az is újdonság az ügynökség életében hogy az egyik vezetője új pozícióba került.
hirdetés
A Palace Cinemas-tól érkezett egy új megbízás a Mood Media számára. Az ügynökség a Westend mozijában a közösségi terekben, a várótérben, a folyosókon, a mosdókban és a filmek vetítése előtti időszakban szolgáltat közepes tempójú, lounge zenét.

Szintén a Mood Mediához kapcsolódó hír, hogy a közép-keleti-európai régióban a business unit menedzser pozíciót betöltő Pálóczi Tamás új titulusban, regionális üzletfejlesztési és kereskedelmi igazgatóként folytatja tevékenységét.

Egyébként a Mood Media Groupnál is történt változás: a csoport új tagjaként tavaly ősszel debütáló Alcas pénzügyi szakembere, Mark Beentjes lett a vállalat regionális pénzügyi és operatív vezetője.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés