hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mostantól elektronikusan is feljelenthetők a spammelők

Egy elektronikus űrlap kitöltése is elég mostantól a spammelők feljelentéséhez az NHH-nál. A hatóság elfelejtett szólni – írja a HWSW.
hirdetés

Évek óta élő gyakorlatot változtatott meg a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) azzal, hogy az eddigi e-mailben történő spam-bejelentések helyett ezentúl egy elektronikus űrlapot kell kitölteniük azoknak a magánszemélyeknek, vagy fogyasztóvédelmi szervezeteknek, akik kéretlen elektronikus üzenetet kaptak postaládájukba, vagy ilyen személyeket képviselnek.

Az új űrlap összességében az ügyintézési folyamat egyszerűsítését szolgálja, a korábbi módszerrel tett hatósági bejelentéseket rendszerint az adatok egyeztetéséhez szükséges kiterjedt levelezés követte, hiszen hivatalos úton csak a viszontazonosításhoz szükséges személyes adatok megadásával lehet ilyen ügyet intézni. Az űrlapon ezért minden személyes adatot meg kell adnia a bejelentőnek, akinek ráadásul Ügyfélkapu-azonosítóval is kell rendelkeznie, mely az elektronikus ügyintézéshez amúgy is előírás a legtöbb hivatalnál.

A spambejelentés módjának változásáról ugyanakkor elmulasztotta tájékoztatni a hatóság az internetes közösséget, illetve a sajtót. Az NHH honlapján október 13-án megjelent "Bővült az elektronikus ügyintézés és a fogyasztói tájékoztatás" című tájékoztatójában egy szóval sem említi a spambejelentéssel kapcsolatos változásokat, így aki múlt keddtől megpróbált e-mailt küldeni a hatóság által üzemeltetett fenti címre, automatikus válaszüzenetben arról értesülhetett, hogy a postafiók nem létezik.

(forrás: HWSW)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés