hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - digitális tagozattal bővül

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) az új generációs reklámeszközök elterjesztéséért dolgozó tagozattal bővült. A tagozatot a LED kivetítők bérbeadásával foglalkozó Lightvision Media két vezetője alapította.
hirdetés
Az MRSZ májusban indítja új, DiRekTa névre rövidített Digitális Reklámeszközök Tagozatát. A tagozat azzal a céllal alakult meg, hogy elősegítse az új generációs reklámeszközök elterjedését, növelje elismertségüket és részesedésüket a piacon, továbbá mérésekkel, kutatásokkal alátámassza azok hatékonyságát.

Az MRSZ szerint az utóbbi években megfigyelhető az a tendencia, miszerint a korábbi statikus felületeket lassanként felváltják a digitális, dinamikus reklámeszközök. A DiRekTa pedig a növekedés koordinálását, a tagok és a szegmens szereplőinek összefogását tekinti céljának.

A tagozatot Lightvision Media két vezetője, Füleky Gábor értékesítési igazgató és Botond Szabolcs ügyvezető alapította. A kezdeményezéshez több más digitális médiatulajdonos is csatlakozna, belépési szándékát kifejezte például a Commonline, a King Média és a Plazmamédia.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés