hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-tender egy szentendrei városfejlesztő cégnél

Szentendrén a városközpont rehabilitációjának pr-feladataira keres partnert. Azok indulnak eséllyel, akik elláttak már olyan kommunikációs megbízást, amely egymilliárd forint értékű uniós projekthez kapcsolódott.

hirdetés

Pr-tendert hirdetett a városfejlesztéssel foglalkozó Pro Szentendre. A tájékoztatási feladatok egy egymilliárd forintos uniós beruházáshoz, a városközpont rehabilitációjához kötődnek.

A nyertes cég látja el többek között a hirdetőtáblák kihelyezését, felel a projektről szóló országos és regionális sajtóban megjelenő cikkekért, a tévés, rádiós és internetes kommunikációért, terepbejárással egybekötött és az önálló sajtótájékoztatókért, szórólapokért, a nyitó- és zárórendezvényekért, a lakossági tájékoztatásért és a pr-filmért.

A megbízás része a folyamatos kapcsolattartás a szentendrei városfejlesztési irodával, a Turisztikai Desztináció Menedzsment szervezettel, programszervező irodákkal és intézményekkel.

A kiírás szerint a részben uniós pénzekből finanszírozott rehabilitációs projekt keretösszege bruttó 1,09 milliárd forint, ezért elvárják a jelentkezőktől, hogy hasonló referenciájuk legyen.

A tenderen résztvevő cégeknél lenni kell egy projektvezetőnek, aki részt vett már uniós projektben és legalább öt év stratégiai kommunikációs tanácsadói tapasztalattal rendelkezik.

A nyílt eljárásra november 2-ig várják a pályázatokat, az elbírálásnál a nettó ajánlati ár 60 százalékot jelent. Az eredményhirdetés tervezett időpontja november 18-a, a szerződést pedig várhatóan december 8-án kötik a nyertessel.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés